//

apple tv2 naar fabrieksinstellingen en jailbreaken

apple tv2 naar fabrieksinstellingen en jailbreaken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb pas geleden een apple tv2 gekocht met een jailbreak erop. De apple tv doet het goed alleen xbmc werkt niet zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-14, 23:21
xav xav is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard apple tv2 naar fabrieksinstellingen en jailbreaken

Beste lezers,

Ik heb pas geleden een apple tv2 gekocht met een jailbreak erop. De apple tv doet het goed alleen xbmc werkt niet zo lekker.
Ik wou nu graag de apple tv terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan updaten naar de laatste firmware en dan jailbreaken (Eigenlijk om het een beetje uit te vogelen en te leren hoe het moet). Echter ben ik bang dat ik hem bij de laatste firmware niet kan jailbreaken.

Weet er iemand wat de laatste firmware op het moment is van de apple tv2 en of deze wel te jailbreaken is? Voordat ik daadwerkelijk aan deze klus ga beginnen en het niet mogelijk blijkt te zijn.


Vriendelijke groeten,
Xav
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-14, 08:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xav Bekijk bericht
Echter ben ik bang dat ik hem bij de laatste firmware niet kan jailbreaken.
Dat klopt als een zwerende vinger. De laatste iOS versie voor de Apple TV 2 is iOS 6.2 en die versie kan men niet jailbreaken. De laatste versie die men nog kan jailbreaken met Seas0nPass is iOS 5.3
  #3  
Oud 16-07-14, 15:13
xav xav is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard xbmc ondertitel dienst niet geïnstalleerd

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb er dus voor gekozen om de apple tv niet opnieuw in te stellen en te jailbreaken. Echter is er een ander probleem, het lukt me niet om nederlandse ondertitels onder de films te krijgen.

Ik heb op internet gezocht daar staat dat ik de xbmc subtitle add on moet downloaden. Deze staat helaas niet in de add on download lijst. Ik denk dat deze dus al gedownload is. Als ik dan tijdens de film de nederlandse ondertitel wil downloaden geeft hij aan dat er geen ondertitel dienst is geïnstalleerd.

Iemand die weet hoe dit op te lossen is?


BvD,
Xav
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagje over plex server Windows naar Apple TV2 gserban Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 31-01-12 13:38
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 peterksr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 01-01-12 19:28
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-06-11 16:04
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 meyerk iPhone algemeen 4 11-03-11 00:29
terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan jailbreaken memo06 Archief 1 11-02-10 16:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.