//

vaak onderbrekingen met streamen van muziek

vaak onderbrekingen met streamen van muziek discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gebeurt mij de laatste tijd vaak dat wanneer ik muziek stream (of youtube filmpje) van mijn iPhone of iPad dat de verbinding vaak slecht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-14, 21:43
christar christar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 11
Standaard vaak onderbrekingen met streamen van muziek

Het gebeurt mij de laatste tijd vaak dat wanneer ik muziek stream (of youtube filmpje) van mijn iPhone of iPad dat de verbinding vaak slecht is (hakkelend geluid of stilstaan en verder downloaden...)

Als ik dit doe via mijn Macbook heb ik hier weinig of geen last van...

Kan dit op één of andere manier liggen aan de Wi-Fi tussen Apple TV en devices of Wi-Fi tussen Apple TV en modem?

Ik woon in België en heb mijn internet via Telenet, is er iemand die weet op welk kanaal ik mijn draadloze verbinding best configureer om een zo goed mogelijk signaal te hebben?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-14, 21:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christar Bekijk bericht
Ik woon in België en heb mijn internet via Telenet, is er iemand die weet op welk kanaal ik mijn draadloze verbinding best configureer om een zo goed mogelijk signaal te hebben?
Kanaal 1 of 12 (of 13) is een goed begin. Dan heb je geen interferentie onder en boven in de band. 5 GHz, indien mogelijk, is nog beter.

Telenet heeft niets met die problemen te maken.
  #3  
Oud 18-08-14, 22:05
christar christar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 11
Standaard

Bedankt Timosha, had mijn modem net ingesteld op 5Ghz maar dan krijg ik geen enkele Wi-Fi verbinding op een device... kunnen die de 5Ghz dan niet aan?

heb nu Wi-Fi kanaal 1 gekozen omdat ik maar kan kiezen tem 11...
  #4  
Oud 18-08-14, 22:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christar Bekijk bericht
kunnen die de 5Ghz dan niet aan?
De iPad 3 en Mac(Book) ondersteunen 5 GHz. De iPhone 4S niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek streamen van pc naar ipad chicolady iPad Apps 1 20-08-13 20:48
Windows: Muziek streamen van pc naar iphone/Ipad astradti iTunes 0 24-02-13 11:29
Windows: Muziek van PC naar iDevice streamen (airfoil) lolbroeck iTunes 4 09-12-11 01:10
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad KAY_W_BEE Muziek, foto & video 2 01-07-11 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.