//

Problemen met Macbook sinds ATV3

Problemen met Macbook sinds ATV3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds afgelopen zaterdag heb ik een Apple TV 3. Alleen sindsdien doet mijn Macbook Pro (van eind 2011) raar. Cursor doet raar (wilt niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-10-14, 17:52
Suzie79 Suzie79 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard Problemen met Macbook sinds ATV3

Hoi,

Sinds afgelopen zaterdag heb ik een Apple TV 3. Alleen sindsdien doet mijn Macbook Pro (van eind 2011) raar. Cursor doet raar (wilt niet verplaatsen enzo) en het beeldscherm is schokkerig. Ook gaat hij automatisch naar bijv launchpad. Eerst nog de AT3 op sluimer gezet maar toen deed hij het nog dus ik dacht dat het de touchpad het had begeven. Alleen nu ben ik bij m'n ouders en nu werkt m'n Macbook dus wel gewoon... Ik denk daardoor dat het aan de AT3 ligt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al gegoogled maar kan niets vinden...
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-14, 09:16
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Om zeker te zijn dat jou AT3 de oorzaak is, zou ik eens proberen om deze niet in sluimer te zetten, maar gewoon eens volledig los te koppelen, zonder Wi-Fi of ethernetverbinding, zonder stroom. Als je Macbook dan normaal doet dan weet je toch al wat de oorzaak is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met bellen sinds iOS 6.1.4 river747 iPhone algemeen 9 10-06-13 07:38
Sinds iOS6 problemen met G-Mail wilvon iPhone Apps 7 23-09-12 12:22
aTV3 - Problemen met streamen iSnatch Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 22-08-12 04:04
Problemen met T-mobile sinds 2008 martijnsnoek Odido (T-Mobile) 3 09-07-11 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.