//

Kodi steeds buffer is vol , hoe op te lossen

Kodi steeds buffer is vol , hoe op te lossen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met mijn apple tv 2 met kodi steeds een buffer probleem , geeft aan buffer is vol,iemand een idee dit te verhelpen , ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-15, 21:10
bolliee bolliee is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: N-H
Berichten: 30
Standaard Kodi steeds buffer is vol , hoe op te lossen

Ik heb met mijn apple tv 2 met kodi steeds een buffer probleem , geeft aan buffer is vol,iemand een idee dit te verhelpen , zit nu bedraad maar helpt ook niet echt ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Atv 2 Kodi reboot petervdijk Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 18-01-15 10:50
Atv 2 met Kodi. Hoe installeer ik Addons (stuk voor stuk, dus geen hub of repo) bramscholte Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 06-01-15 16:54
iPhone 5s 16gb geheugen loopt steeds vol... E60Bimmer iPhone algemeen 7 13-11-14 14:55
Hoe vol staat jouw iphone? Momentum Chat en geruchten 41 22-06-10 22:30
Cydia vol met packages... hoe? vdvorst Jailbreak apps en thema's 3 06-11-08 10:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.