//

Xbmc netwerk loc verwijderen

Xbmc netwerk loc verwijderen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik de netwerk loc ouit xbmc verwijderen het is een paar keer fout gegaan dus ik heb er meerderen in staan kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-11, 01:38
remco24 remco24 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Xbmc netwerk loc verwijderen

Hoe kan ik de netwerk loc ouit xbmc verwijderen het is een paar keer fout gegaan dus ik heb er meerderen in staan kan ik die verwijderen zo ja hoe hulp is welcome Gr. Remco Apple tv 2

Laatst gewijzigd door remco24; 22-07-11 om 01:46. Reden: Was wat vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-11, 21:34
pjdw pjdw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Je moet in het 'context' menu komen. Dit lukt mij door de menu knop even ingedrukt te houden. Dan kan je de locatie verwijderen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2011 om 20:37 ----------

Ik heb nog een source die verwijst naar een niet meer bestaande map. Die krijg ik niet verwijderd; kom nl niet in het context menu via mijn eerdere post. Begrijp dat ik moet ssh-en naar het apple tv en dan ergens iets moet editen. Kan iemand aangeven hoe ik dat precies in mac terminal doe.
  #3  
Oud 05-08-11, 11:33
pjdw pjdw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik ben inmiddels met cyberduck in de ATV gekomen.
SFTP verbinding selecteren ip van atv invullen. user: root. Password standaard alpine.
Ik zie dan de lijst met mappen en bestanden. Maar waar staan nu de sources van XBMC?
  #4  
Oud 08-08-11, 11:03
pjdw pjdw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Kan iemand mij uitleggen hoe ik ik een niet werkende source kan verwijderen door in te loggen op de ATV. Het lukt nl niet met de AB.
  #5  
Oud 08-08-11, 12:33
spitfire1990 spitfire1990 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zuid-Scharwoude
Berichten: 81
Standaard

- ssh in je apple tv

- navigeer naar de volgende map: /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/userdata

de bestanden "mediasource.xml en source.xml" staan in de map deze moet je aanpassen en je niet werkende source kan je hier verwijderen.
__________________
Macbook Unibody 13,3", iPhone 3GS Black 32GB , iPad 64 Gb Wi-Fi , 2X Apple TV2, iPhone 4s 16GB White, The New iPad 32GB White
  #6  
Oud 08-08-11, 21:36
pjdw pjdw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

Met ssh kwam ik niet meer in de apple tv, maar met cyberduck vond ik het uiteindelijk. Downloaden, edit en uploaden en voor de bakker.
Raar dat ssh niet (meer) lukt. In ieder geval dank voor het pad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
XBMC ongemakken - o.a. gele ondertiteling markdude Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 05-07-11 15:54
XBMC verwijderen en veranderen in PLEX Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 29-06-11 11:23
ruis in het geluid XBMC Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 24-06-11 16:15
XBMC of Seas0nPass Kristelnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 20-06-11 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.