//

Yelo (telenet)

Yelo (telenet) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de yelo app. kan je sporting telenet (betalend abo bij telenet) kijken op iphone/ipad. Als ik apple tv aanschaf, kan ik deze app daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-11, 20:31
Stevo's schermafbeelding
Stevo Stevo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 78
Standaard Yelo (telenet)

Met de yelo app. kan je sporting telenet (betalend abo bij telenet) kijken op iphone/ipad.
Als ik apple tv aanschaf, kan ik deze app daar dan ook op installeren en dan buitenhuis (op tv werk) ook sporting telenet kijken??

Op werk = belgacom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-11, 22:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je kan yelo niet via de apple tv doorstreamen.(toch nie da ik weet).

Wat je wel kan is de ipad 2 aansluiten aan de tv via een hdmi kabel en de digital av adapter die hier in belgie ong 40 euro kost kopen, zo gaat dat wel.

En als ios 5 er zal zijn dan kan je wel alles draadloos doorsturen naar de apple tv . Alles wat je op je ipad ziet en kan doen zal je zo dan via Wi-Fi op je tv te zien krijgen.

Heb je geene Wi-Fi die je kan gebruiken dan zal je dus dat kabeltje moeten kopen en dan heb je geene apple tv nodig snap je? .

Dus; koop je dat kabeltje kan je nu al meteen aansluiten en heb je geene apple tv nodig.
Als ios 5 er is dan kan je via Wi-Fi alles doorstreamen en heb je wel de apple tv nodig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Yelo telenet giljom iPad Apps 18 15-08-12 23:21
Yelo telenet wwl iPhone Apps 4 07-01-12 14:41
Stream problemen met oa Yelo & Safari Miki99Ronaldo iPad algemeen 3 10-05-11 11:36
yelo tv geen livebeelden 3Gjoker iPhone Apps 11 21-01-11 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.