//

HD snelheid invloed op xbmc?

HD snelheid invloed op xbmc? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Na veel pogingen is het dan toch geluk m'n appletv te jailbreaken en xbmc te installeren. Voor mensen die het nog niet lukt raad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-11, 09:12
PhillUp PhillUp is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 10
Standaard HD snelheid invloed op xbmc?

Hi,
Na veel pogingen is het dan toch geluk m'n appletv te jailbreaken en xbmc te installeren. Voor mensen die het nog niet lukt raad ik aan even op YouTube te kijken, super fijne uitleg.

Probleem wat ik nu heb is dat ik dus stream vanaf m'n laptop maar dat schokt redelijk veel (ts bestanden etc). Laptop heeft een harde schijf van 5400 rpm en is niet meer de nieuwste. Is het mogelijk om een netwerk HD aan te sluiten die sneller is? Betekent dit dan ook dat m'n laptop niet neer aan hoeft?
Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-11, 09:28
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PhillUp Bekijk bericht
Hi,
Na veel pogingen is het dan toch geluk m'n appletv te jailbreaken en xbmc te installeren. Voor mensen die het nog niet lukt raad ik aan even op YouTube te kijken, super fijne uitleg.

Probleem wat ik nu heb is dat ik dus stream vanaf m'n laptop maar dat schokt redelijk veel (ts bestanden etc). Laptop heeft een harde schijf van 5400 rpm en is niet meer de nieuwste. Is het mogelijk om een netwerk HD aan te sluiten die sneller is? Betekent dit dan ook dat m'n laptop niet neer aan hoeft?
Thanks
Je zult toch wel meer info moeten geven, is welke aansluiting, Wi-Fi of bekabeld? Indien Wi-Fi welke snelheid. Bekijk je HD films 720p of 1080p? Of gaat het om avi etc?

Ja je kunt een hd in je netwerk hangen en via xbmc en smb instellingen aansluiten, daar is voldoende info over te vinden op het net en youtube.
  #3  
Oud 26-08-11, 09:43
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

720p HD films streamen via Wi-Fi moet goed gaan met de Apple TV 2, maar zodra je 1080p probeert te streamen via Wi-Fi loop je tegen buffer problemen aan.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 28-08-11, 11:01
PhillUp PhillUp is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 10
Standaard

Hi Thanks voor de reacties. Ik kijk 720p via draadloos netwerk. Dus alles draadloos, je merkt gewoon dat ie moet bufferen etc.
Een netwerk HD zou dus wat problemen kunnen oplossen? Daarnaast is t natuurlijk gewoon fijn dat m'n laptop niet aan hoeft..
  #5  
Oud 28-08-11, 13:01
deKevster's schermafbeelding
deKevster deKevster is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Papendrecht
Berichten: 106
Standaard

Ik heb aardig wat 1080p films op mijn NAS gezet, deze worden via Wi-Fi gewoon zonder stotteringen afgespeeld. Ik denk dat het echt ligt aan het type router dat je gebruikt. ;-)
__________________
iPhone 6 PLUS - 16GB - FW: 8.3
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aantal homescreens van invloed op accu? frequentclimber iPhone algemeen 12 22-06-11 19:33
XBMC of Seas0nPass Kristelnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 20-06-11 22:14
Invloed 4GS op 3GS Legatus20 Chat en geruchten 22 04-06-10 11:09
iPhone: Kan een jailbreak invloed hebben op het toestel zelf ? omikron777 Jailbreak 1 01-03-09 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.