//

ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films

ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik open maar een nieuw topic hiervoor, omdat ik er maar niet uit kom en mn antwoord niet in andere topics terug kan vinden. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-11, 04:53
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films

Ik open maar een nieuw topic hiervoor, omdat ik er maar niet uit kom en mn antwoord niet in andere topics terug kan vinden.

Ik mijn atv2 vandaag opnieuw gejailbreakt en xbmc geinstalleerd via nitotv.
Ook heb ik de nighlty build van vandaag geinstalleerd (met nighlty build kan ik meer films vloeiend afspelen dan voorheen)
Probleem dat ik heb, is dat sommige 720p en 1080p films stotteren.

Situatie hoe ik t nu heb.
Ik heb de atv2 aan mn sitecom router hangen (wireless n & bekabeld geprobeerd) En stream hier via de xbmc via SMB van mn Windows 7 (bekabeld op de router aangesloten)
Ik krijg t maar niet voor elkaar om alles vloeiend af te spelen, dit zijn mkv & avi bestanden waar ik t probleem mee heb.

Wanneer ik mn ac ryan playon hd aansluit werkt alles wel prima..

Iemand nog tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-11, 11:40
thomasos thomasos is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Hoi Jimmy Boy,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb probeer ongeveer dezelfde configuratie als jij. Ik probeer bedraad via de SMB Nas-functie van de Mede8er een MKV te streamen naar de ATV2 maar het loopt niet echt vloeiend.

Ik probeer dit, omdat een bepaald type MKV niet af te spelen is op de Mede8er echter op de ATV2 wel (Maar dat terzijde).

Eigenlijk zocht ik naar iets om een instelling te regelen tav 1080p/720p.

Ben je verder tevreden over de XBMC op de ATV2 of gebruik je meer de AC-Ryan voor de videofunctie?

mvg Thomasos
  #3  
Oud 01-10-11, 03:03
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Hoi Thomasos,

Ik heb vroeger altijd xbox gehad met xbmc erop, daarbij streamde ik SD films van mn pc naar de tv. Toen heb ik gekeken naar een andere media center om HD films te kunnen streamen en ben zo toen bij de ac ryan uit gekomen. Na een beetje mee stoeien streaming goed werkend gekregen. Gebruik de de ac ryan ook alleen om films mee te streamen. Alleen het kastje is vergeleken met de atv2 een beetje lomp en groot van formaat, gebruik de HDD functie ervan toch niet. De ac ryan gaat dan naar mn broer.

Ik ben zeer tevreden over xbmc! Heb het jaren gebruikt en werkt gewoon prima, alleen op de atv2 wil het nu niet helemaal vloeiend werken, maar dat moet vast wel goed komen.

Heb ook liever de atv2 ipv ac ryan, maar zolang de atv2 niet goed werkt gaat de ac ryan ook nog niet weg.. Nog even mee gaan stoeien dan maar!
  #4  
Oud 24-10-11, 23:52
jwhensing jwhensing is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Probleem met sharen AC ryan

Ik heb ook apple tv 2G met XBMC en een AC Ryan Play on HD. Ik zou graag mijn AC Ryan als een NAS configureren waarbij ik met Apple tv dit als externe schijf met films kan aanspreken. Is dit mogelijk? Mij is het tot nog toe niet gelukt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films op iPad 2 kijken (iFiles & VLC) GeJee iPad algemeen 29 09-01-12 23:03
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? choke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-07-11 23:57
Windows: TV Programma's & Films sjoeii iTunes 6 31-12-09 20:03
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? bienknust Muziek, foto & video 0 21-10-09 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.