iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (http://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en hoger (http://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-hoger/)
-   -   Icefilms - Verzameltopic voor problemen (http://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-hoger/108084-icefilms-verzameltopic-voor-problemen.html)

danbenjegek23 23 december 2011 17:45

atv2,xbmc, wie helpt mij met icefilms

Heb mijn atv2 gejailbreakt en xbmc er opgezet...
Het probleem is dat het mij niet lukt op icefilms erop te zetten, heb de repository er met filezilla erop proberen te zetten maar telkens als ik dan kijk op mijn atv2 dan ziet hij niks.
Ik ben ff de draad kwijt wie o wie is in staat om mij uit dit lastige pakket te krijgen en te zorgen dat icefilms het gewoon gaat doen op mijn atv2!

groetjes

Lucien1966 23 december 2011 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danbenjegek23 (Bericht 749275)
Heb mijn atv2 gejailbreakt en xbmc er opgezet...
Het probleem is dat het mij niet lukt op icefilms erop te zetten, heb de repository er met filezilla erop proberen te zetten maar telkens als ik dan kijk op mijn atv2 dan ziet hij niks.
Ik ben ff de draad kwijt wie o wie is in staat om mij uit dit lastige pakket te krijgen en te zorgen dat icefilms het gewoon gaat doen op mijn atv2!

groetjes

Install IceFIlms
Download repo zip:
http://anarchintosh-projects.googlec...ects.1.0.1.zip

Open FileZilla and connect to your Apple TV
New Site > Select SFTP and the host address if your Apple TV IP address.
Username: root
Password: alpine

As default you will be in a subdirectory of the apple tv, go back a couple of folders to the /private/var directory

Transfer the repo zip to
/private/var/mobile directory

In XBMC goto system > Addon Manager > Install Addon From Zip

find zip you just added (will be within the HOME dir)

Anarchintosh repo will now be enabled and will be in
Addons > Video Addons which should show Icefilms, if not show the left side menu (press right on remote) and select the Auto update to off and on again, this should refresh the repo and show IceFilms.

Goto Videos>Video Addons> Icefilms and enjoy a film, you deserved it!

danbenjegek23 23 december 2011 19:11

hartelijk bedankt alleen nu krijg ik de melding 'add on does nog have the correct structure' rechts onder in beeld.

Lucien1966 23 december 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danbenjegek23 (Bericht 749299)
hartelijk bedankt alleen nu krijg ik de melding 'add on does nog have the correct structure' rechts onder in beeld.

Heb je het bestand wel in de juiste map geplaatst?

danbenjegek23 24 december 2011 00:52

heb het precies gedaan...heb de link gedownload en via FZ heb ik de download naar de mobile map gesleept maar krijg nog steeds dezelfde melding

glaantje 24 december 2011 01:16

Je zip is corrupt. Download het bestand met een browser die niet je zip verneukt, zoals Chrome

Lucien1966 24 december 2011 02:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 749382)
Je zip is corrupt. Download het bestand met een browser die niet je zip verneukt, zoals Chrome

Deze zip bestand heb ik zelf gebruikt met FF zonder enige problemen..

Had het hiervan gehaald [HOW TO] Installing XBMC + IceFilms on Apple TV 2 iOS5 4.4.2 / 4.4.1 (25/10/11) - XBMC Community Forum

japie3404 24 december 2011 08:29

Krijg je deze melding bij 'add from zip' of ben je bij het inladen van de reposetories? In het 2e geval moet je de cache of database leeg maken en hierna de reposetories nogmaals verversen. Dit word ook in het xbmc forum besproken. Ik heb nu geen link voor je.

RayS 24 december 2011 12:09

Hoi,ik heb Icefilms geinstaleerd.Nu is mijn vraag wat heb ik nodig om er ondertiteling bij te krijgen.Ik lees hier iets van een add-on voor subtitels en waar kan ik die dan downloaden.

Motormark 24 december 2011 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 747633)
Ik heb je een privébericht gestuurd.

Glaantje is een KEI !!!!

Armando 25 december 2011 14:51

Icefilms laadt films niet?

Inmiddels is alles succesvol gelukt, dankzij jullie hulp!

Nu zit ik in Icefilms en klik ik een film aan om te bekijken, hij geeft aan:
Loading movie, wait 5 seconds for the video stream to activate.

En als hij dan op 100% zit, gebeurd er niets en zie ik weer gewoon het lijstje met de sources.

Kent iemand dit probleem?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 december 2011 om 14:57 ----------

Net deed hij het opeens wel en nu doet hij het weer niet. Ik heb het bij verschillende films geprobeerd. Heeft dit iets met mijn eigen verbinding te maken? Dat hij het dan wel doet en dan niet?

glaantje 25 december 2011 15:11

Zet debugging aan in XBMC onder Settings -> System -> Debugging
Lees de logs uit en post ze naar het XBMC forum voor hulp [RELEASE] Icefilms.info Plugin Addon - XBMC Community Forum

Debug log: /private/var/mobile/Library/Preferences/xbmc.log
Syslog: /var/log/syslog
CrashReporter: /var/logs/CrashReporter/*.plist

Die files zijn belangrijk daarvoor.

iScorpio 25 december 2011 15:25

//Topics samengevoegd

danbenjegek23 25 december 2011 16:18

Nou bedankt het is gelukt heb het via chrome gedaan dank jullie wel voor de reacties!!!!

jberkers 25 december 2011 17:20

Apple tv 2 xbmc icefilms vraag

Hallo,

Ik heb sinds vandaag apple tv 2 aangeschaft en deze gejailbreakt en icefilms hierop gezet. Werkt allemaal super ! Echter..

Ongeveer alle films zijn in 2 of 3 parts verdeeld en deze zijn niet ondertiteld vanaf part 2.
Is er een mogelijkheid om deze goed te krijgen ?
Of is het ook mogelijk om de parts allemaal achter elkaar door te laten lopen ? Zodat je de ondertiteling behoud ?

Alvast bedankt !

glaantje 25 december 2011 20:26

Geen probleem :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 749387)
Deze zip bestand heb ik zelf gebruikt met FF zonder enige problemen..

Had het hiervan gehaald [HOW TO] Installing XBMC + IceFilms on Apple TV 2 iOS5 4.4.2 / 4.4.1 (25/10/11) - XBMC Community Forum

Ik heb al eerder gezien dat sommige browsers zips blijkbaar slecht opslaan, of repacken ofzo. Ik weet niet precies wat het is, maar het helpt om het dan met bijv Chrome te pakken, Firefox zal waars ook goed gaan :)

glaantje 25 december 2011 21:54

http://forum.iculture.nl/f134/apple-...tml#post745547

SoloX 25 december 2011 22:01

heb een hele tjd zitten kutten hiermee met de icefilms in xmbc te krijgen

filezilla -> zwaar crap wil echt niet verbinden met me atv

ik zoeken op google en kwam een topic tegen van iemand die het met cyberduck deed
ik cyberduck gedownload en WHOOOOO verbindinging
daarna de icefilms zip file downloaden en via stp op atv zetten en gewoon niks
toen weer surfen en ipv explorer is google chrome genomen om zip file te downen
en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hoi hoi hoi
toen werkte het dus inderdaad om de een of andere reden werd dus me zip file genakt door internet explorer -> eer dat ik er achtert was wat en hoe was ik dus wel 3 uur verder

maar werkt nu en net ff lekker een icefilm gekeken en werkt perfect

BTW ondekt dat op youtube veel nuttige info te vinden is over xmbc en icestuff

jberkers 25 december 2011 23:28

Bedankt voor de reply ! Ik heb een premium account voor megaupload maar dan moet je al geluk hebben dan die full is..

Er zijn veel films met 2 part of 3 parts en dan maar 1 ondertitel..

Is het niet mogelijk deze parts achter elkaar door te laten lopen ?

Groet

glaantje 26 december 2011 00:19

Dat is niet mogelijk nee, ik snap dat het lastig is. Als het 2 parts is kan je nog mazzel hebben als je kiest voor een 2CD ondertiteling (als die er is). Voor de rest zit er niks anders op dan vragen in de thread op het XBMC forum of hier misschien iets aan te doen is. Misschien is die vraag trouwens al vaker gesteld.

[RELEASE] Icefilms.info Plugin Addon - XBMC Community Forum

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.