XBMC IOS Beta 3 discussie in Apple TV - 2e generatie en hoger forum; Kan zojuist updaten naar Beta 3 om mijn iPad en iPhone .....ben benieuwd....
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
Hallo enthousiasteling! Zo te merken heb je het naar je zin op het forum van de iPhoneclub, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer. Registeer nu! Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet. |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
kan iemand deze leek vertellen wat de toegevoegde waarde is van XBMC voor de iPhone is, wetende dat ik het al op mn ATV2 heb staan? (heb er ook de Media Player van flashcore opstaan)
ik hoop op een wow-momentje van jullie! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Of moet ej handmatig bestanden via openshh? Heb trouwens atv flash black die geeft vaak zelf aan of je iets kan updaten
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nog geen changelog gevonden, maar hier staan een heleboel fixes.
https://github.com/xbmc/xbmc/commits/master |
|
|
|
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| XBMC eden beta 2 | SoloX | Apple TV - 2e generatie en hoger | 11 | 23 januari 2012 09:59 |
| Apple stelt iOS 5 beta 3 en iTunes 10.5 beta 3 aan ontwikkelaars beschikbaar | iCulture | iPhone nieuws | 0 | 11 juli 2011 19:00 |
| iOS 4.2 Beta | daud | iPad algemeen | 2 | 2 november 2010 12:41 |
| iPhone iOS 4.2 Beta | pascalletje | Archief | 8 | 17 september 2010 08:46 |
| iOS SDK 4.1 beta en iOS 4.1 beschikbaar gesteld aan ontwikkelaars | iCulture | iPhone nieuws | 2 | 4 september 2010 18:14 |
|
|