//

ATV3 trage fotostreaming

ATV3 trage fotostreaming discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik zou graag wat terugkoppeling van jullie krijgen over het volgende: mijn ATV3 werkt als het om streamen van muziek (20 gig) en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-14, 16:39
eppeltv eppeltv is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard ATV3 trage fotostreaming

Beste lezers,

Ik zou graag wat terugkoppeling van jullie krijgen over het volgende: mijn ATV3 werkt als het om streamen van muziek (20 gig) en films (10gig) snel. Gaat vanaf een windows laptop/iTunes/Ubee router.

Maar zodra ik foto's wil bekijken heeft de ATV bijna 10 minuten nodig om ze in te lezen waardoor de lol er af is om deze feature van de machine te gebruiken. En als de foto's geladen zijn, zijn het hooguit 10 rijtjes, alle tegels eronder blijven leeg tot het moment dat ik met het blauwe kader naar beneden ga, dan worden deze alsnog geladen. Apple suport geeft aan dat het gebruikelijk is dat eea lang duurt maar als muziek en film zo snel gaan, waarom dan foto's niet?

Betreft 10 mappen met ca 12.500 foto's.

Wie zou mij iets op weg naar een oplossing kunnen helpen?

Mvr,

Ed
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-14, 16:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eppeltv Bekijk bericht
Apple suport geeft aan dat het gebruikelijk is dat eea lang duurt maar als muziek en film zo snel gaan, waarom dan foto's niet?
Muziek en filmpjes worden onmiddellijk gedecodeerd en afgespeeld (streaming) en daar is niet veel opslagcapaciteit voor nodig. Plaatjes worden tijdelijk opgeslagen en de Apple TV 2/3 heeft maar een paar Megabyte vrij om dat te doen:

  #3  
Oud 26-04-14, 19:44
eppeltv eppeltv is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard

Oke, Appletv is dus niet bepaald geschikt voor foto's en eigenlijk alleen voor muziek en films. Tnx anyway!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
trage telefoon osie iPhone algemeen 2 08-02-12 19:47
Trage coverflow CheesieUnion iPhone algemeen 1 23-01-12 08:52
Muziek: Trage coverflow Eppo Muziek, foto & video 0 17-11-11 17:11
trage iphone minifreakje iPhone algemeen 8 04-07-11 19:38
Trage Iphone Yargo iPhone algemeen 4 21-08-09 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.