//

Netflix bugs

Netflix bugs discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop tegen twee bugs aan in de vernieuwde Netflix app op de Apple TV 4. Ten eerste krijg ik het lettertype van de ondertiteling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-15, 14:58
jrnholt jrnholt is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Stein Lb
Berichten: 7
Standaard Netflix bugs

Ik loop tegen twee bugs aan in de vernieuwde Netflix app op de Apple TV 4. Ten eerste krijg ik het lettertype van de ondertiteling niet gewijzigd. Als ik in de instellingen van de Apple TV de stijl van de ondertitels wijzig, werken veel wijzigingen door in de Netflix app, maar het lettertype niet. En het standaard geïnstalleerde lettertype vind ik ronduit lelijk. Ben ik de enige of is hier een oplossing voor?

Ik baal ook dat de ondertiteling nog steeds veel te hoog in beeld staat, maar dat was bij de Apple TV 3 ook al geruime tijd zo...

Ten tweede gebruiken wij hier thuis meerdere Netflix profielen. Bij het hoofdprofiel wordt zoals voorheen "Mijn lijst" weergegeven, maar als ik een ander profiel kies, zijn hun lijsten niet meer te vinden in de nieuwe Netflix app. Wederom de vraag: ben ik de enige, of is ook dit een bug?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-15, 19:53
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Als je die ondertitel instellingen nou eens aanpast bij Netflix zelf? Ondertitels die veel te hoog staan heb ik nog nooit gehad.
  #3  
Oud 01-11-15, 20:21
jrnholt jrnholt is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Stein Lb
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Als je die ondertitel instellingen nou eens aanpast bij Netflix zelf? Ondertitels die veel te hoog staan heb ik nog nooit gehad.
Via de Netflix site bedoel je? Heb ik ook geprobeerd, maar heeft ook geen enkel effect. Heb jij deze problemen niet dan? Of heb je geen Apple TV 4 (want op de 3 was het lettertype wel goed...)
  #4  
Oud 02-11-15, 01:38
Spookaap Spookaap is offline
• iOS 8.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Om lettertype-stijl die je aangemaakt hebt in Instellingen-Algemeen-Toegankelijkheid-Stijl ook te laten werken in NetFlix ga je naar 'Wijzig stijlen' en selecteer de aangemaakte stijl. Bij elk element die je kunt veranderen (zoals Lettertype, grootte, kleur, etc) staat ook een mogelijkheid tot video-voorrang. Zet bij elk element 'Video krijgt voorrang boven stijl' UIT. En check de ondertiteling nogmaals in NetFlix.
  #5  
Oud 02-11-15, 09:42
jrnholt jrnholt is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Stein Lb
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spookaap Bekijk bericht
Om lettertype-stijl die je aangemaakt hebt in Instellingen-Algemeen-Toegankelijkheid-Stijl ook te laten werken in NetFlix ga je naar 'Wijzig stijlen' en selecteer de aangemaakte stijl. Bij elk element die je kunt veranderen (zoals Lettertype, grootte, kleur, etc) staat ook een mogelijkheid tot video-voorrang. Zet bij elk element 'Video krijgt voorrang boven stijl' UIT. En check de ondertiteling nogmaals in NetFlix.
Dank je voor de tip! Dit lost inderdaad het probleem met het lettertype op! Positie van de ondertiteling is nog steeds niet in te stellen helaas, maar dat is op zich geen bug maar een feature request...

Nu alleen het probleem met de kijklijsten in Netflix nog...
  #6  
Oud 02-11-15, 10:26
Spookaap Spookaap is offline
• iOS 8.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Fijn dat subtitels nu goed staan ingesteld, moest zelf ook weer even denken hoe dat ook alweer moest.

Wat betreft de hoogte van de subtitels, dit kan te maken hebben met zogenaamde overscan van het tv-beeld (of het gebrek daaraan). Heb je al geprobeerd het op te schuiven door middel van beeldinstellingen in menu van televisie zelf? Of pijltjes op afstandsbediening van tv?
  #7  
Oud 02-11-15, 12:40
jrnholt jrnholt is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Stein Lb
Berichten: 7
Standaard

Aan de televisie ligt het niet. Die staat keurig op dot by dot. Als ik gewoon televisie kijk of via mijn NAS naar de Apple TV stream, staan de ondertitels wel mooi onderin het scherm. Alleen bij Netflix staan ze hoger. Dat is overigens al langer een bekend issue.
  #8  
Oud 03-11-15, 21:57
Sporthaas Sporthaas is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spookaap Bekijk bericht
Om lettertype-stijl die je aangemaakt hebt in Instellingen-Algemeen-Toegankelijkheid-Stijl ook te laten werken in NetFlix ga je naar 'Wijzig stijlen' en selecteer de aangemaakte stijl. Bij elk element die je kunt veranderen (zoals Lettertype, grootte, kleur, etc) staat ook een mogelijkheid tot video-voorrang. Zet bij elk element 'Video krijgt voorrang boven stijl' UIT. En check de ondertiteling nogmaals in NetFlix.

Hi,

Als ik netflix op mijn Apple TV4 openen en naar instellingen ga heb ik daar geen opties om wat aan te passen.
Ik wil af van die zwarte balk achter de texten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2015 om 21:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jrnholt Bekijk bericht
Dank je voor de tip! Dit lost inderdaad het probleem met het lettertype op! Positie van de ondertiteling is nog steeds niet in te stellen helaas, maar dat is op zich geen bug maar een feature request...

Nu alleen het probleem met de kijklijsten in Netflix nog...

Ben het met je eens, bij mij staan de ondertitels ook te hoog. Heel vervelend. Op mijn ps3 werkt het allemaal wel feiloos.

Laatst gewijzigd door Sporthaas; 03-11-15 om 22:32.
  #9  
Oud 04-11-15, 09:57
Spookaap Spookaap is offline
• iOS 8.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

De instellingen waar ik het over had vind je niet in instellingen van NetFlix maar instellingen van Apple TV zelf. Daar kun je ook de zwarte balk verwijderen door transparantie op 100% te zetten.
  #10  
Oud 04-11-15, 12:41
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spookaap Bekijk bericht
De instellingen waar ik het over had vind je niet in instellingen van NetFlix maar instellingen van Apple TV zelf. Daar kun je ook de zwarte balk verwijderen door transparantie op 100% te zetten.
Hé, da's een goeie tip! Sommige series vind ik alleen maar op Netflix Zuid-Amerika en dan krijg ik vaak, half hoog, die Spaanse ondertiteling in een donkergrijs veld voor m'n neus. Ik heb nog niet gevonden of die ergens kan worden uitgezet.
  #11  
Oud 04-11-15, 16:13
Sporthaas Sporthaas is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spookaap Bekijk bericht
De instellingen waar ik het over had vind je niet in instellingen van NetFlix maar instellingen van Apple TV zelf. Daar kun je ook de zwarte balk verwijderen door transparantie op 100% te zetten.
Dank, gevonden. Ziet er een stuk beter uit.
Reageren

Labels
lijst, netflix, ondertiteling



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 bugs? Reckimo iPhone algemeen 1 14-12-12 14:08
iOS6 Bugs alonsofo1 iPhone algemeen 47 03-10-12 23:02
IOS 5 GM bugs arnold83 iPhone algemeen 20 27-10-11 10:53
Eerste OS 4.2 bugs Rink iPhone algemeen 113 03-01-11 00:06
Bugs in softwareupdate 3.0 bluevoice iPhone algemeen 15 20-06-09 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.