//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is Spirit te downloaden Spirit Wat is Spirit? Spirit is een untethered jailbreak voor de iPad, iPhone, en iPod touch op de laatste nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-05-10, 06:39
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Talking Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Hier is Spirit te downloaden Spirit

Wat is Spirit?
  • Spirit is een untethered jailbreak voor de iPad, iPhone, en iPod touch op de laatste nieuwe firmwares.
  • Spirit is geen unlock!
  • Als je momenteel een tethered-jailbreak hebt, dan moet je eerst je iPad/iPhone/iPod herstellen voor het gebruik van Spirit. Upgrade niet naar firmware 3.1.3 als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock! Herstellen naar firmware 3.1.2 is mogelijk vermits je je SHSH-bestanden hebt. Zie deze handleiding daarvoor.

Vereisten
  • Elke iPad, iPhone of iPod touch op firmware 3.1.2, 3.1.3 of 3.2.
  • Een geactiveerd toestel: als je vastloopt op het Verbind aan iTunes scherm of Emergency Call Screen dan is deze jailbreak niets voor jou!
  • Synchroniseren met iTunes en een reservekopie nemen is aan te raden voor gebruik van Spirit!

PS: Voor de iPad is deze jailbreak een soort of bèta: sommige packages uit Cydia die niet bestemd zijn voor de iPad kunnen je tot een herstel in iTunes dwingen.


Hier is Spirit te downloaden Spirit

Handleiding:

Stap 1: Download Spirit voor Windows of Mac OS X.
Stap 2: Start de Spirit-applicatie op je desktop door op het icoontje te dubbelklikken.



Stap 3: Sluit je iPhone (of ander apparaat aan) en druk op de knop Jailbreak.
Stap 4: De Spirit-applicatie gaat aan het werk en laat na een paar seconden zien dat het gelukt is. Je iPhone gaat herstarten en er verschijnt een voortgangsbalk in beeld.
Uit ervaringen is gebleken dat het verstandig is te wachten met op 'Quit' te klikken totdat je iPhone opnieuw is opgestart.




Voor Windows Vista/7 bij foutmelding:
  • Druk met je rechtermuisknop op het icoon van Spirit en druk dan op eigenschappen.
  • Vervolgens ga je naar de tabblad compatibiliteit
  • Dan druk je een vinkje aan bij DIT PROGRAMMA UITVOEREN IN COMPATIBALITITEITS MODUS VOOR.
  • Vervolgens selecteer je WINDOWS 98 / Windows ME

Laatst gewijzigd door WDS001; 06-05-10 om 22:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-05-10, 07:29
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Iemand hier al een padje gebroken met spirit?
  #3  
Oud 03-05-10, 07:34
indomikey indomikey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard

ja ik heb ipad gejailbroken en ja wat moet ik zeggen relax alleen winterboard deed het niet zwaar ***** maar ja

Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-05-10 om 08:31. Reden: Illegale content of noemen daarvan verwijderd
  #4  
Oud 03-05-10, 08:17
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Avira Antivir geeft een waarschuwing voor een Trojan voor de Windows-versie: TR/Dropper.Gen.

EDIT
Het linkje aanklikken levert trouwens een verkeerde URL omdat de smiley in de link wordt meegenomen. Even de ' ' (: d) uit het adres verwijderen en het gaat wel goed.

__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 03-05-10 om 08:56. Reden: Link inmiddels aangepast
  #5  
Oud 03-05-10, 08:22
indomikey indomikey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard

smiley weg en hij werkt weer bedankt voor de tip
  #6  
Oud 03-05-10, 08:34
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

De tool 'spirit' doet het dus als ik zo bovenstaande lees. Dat is mooi, maar wees op je hoede voor personen die hiervan mee willen profiteren en namaak tools beschikbaar proberen te stellen onder dezelfde naam. Een gewaarschuwd mens telt voor twee
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #7  
Oud 03-05-10, 08:42
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard iPad JB buggy

Let op:
Er komen steeds meer tekenen dat lang nog niet alle apps binnen Cydia de garantie geven dat een iPad niet crasht. Wees dus voorzichtig, of, no prob maar hou rekening met een restore

Citaat:
Note: On iPad, all this is still sort of beta. Some packages in Cydia, not designed for iPad, might screw up your system and require you to restore. Be careful. (And no, Cydia's appearance is not final.)
  #8  
Oud 03-05-10, 08:57
japie3404 japie3404 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: ijsselstein
Berichten: 20
Standaard

Spirit werkt niet daar mijn 3gs nog niet geactiveerd is. Weet iemand hoe je kan zien (IMEI of ICCID) voor welke carrier deze telefoon geschikt is?
  #9  
Oud 03-05-10, 09:11
indomikey indomikey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik heb aardig al wat dingen proberen te installeren via cydia op me ipad en ik raad al af om niet teveel systeem programma's te installeren op je ipad omdat die dan crash en dan blijf je in save mode en je komt niet meer uit..

Laatst gewijzigd door indomikey; 03-05-10 om 09:16.
  #10  
Oud 03-05-10, 09:45
jant5000 jant5000 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb een gewone iphone 3gs van tmobile, heb ik daarvoor een unlock nodig na de jailbreak of kan ik dat gewoon jailbreaken en bellen etc werkt dan gewoon?
  #11  
Oud 03-05-10, 09:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jant5000 Bekijk bericht
ik heb een gewone iphone 3gs van tmobile, heb ik daarvoor een unlock nodig na de jailbreak of kan ik dat gewoon jailbreaken en bellen etc werkt dan gewoon?
Als je een T-Mobile kaartje gebruikt hoef je niet te unlocken, als je iPhone gelocked is op T-Mobile en je belt met een andere provider dan moet je je iPhone wel unlocken.
  #12  
Oud 03-05-10, 09:49
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Volgens mij is het druk met herstellen van firmware versies!
Bij mij blijft deze staan op: Herstel van iPhone bij apple controleren.

Inmiddels een paar minuten later is de request erdoorheen en zijn we aan het herstellen, het kan dus wel even duren voordat je herstel geaccepteerd is.

Laatst gewijzigd door Wi-Fi; 03-05-10 om 09:54.
  #13  
Oud 03-05-10, 10:07
ZjoZke ZjoZke is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 18
Standaard

Wanneer ik mijn iPod Touch 3G 3.13 (MC) probeer te jailbreaken, krijg ik de melding:

Citaat:
dl.exe werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijg een melding als een oplossing beschikbaar is.
Daarna krijg ik de melding:

Citaat:
Spirit encountered an error while jailbreaking your device. Do you want to send a log of what happened?
Heb ik een stap gemist?
  #14  
Oud 03-05-10, 10:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZjoZke Bekijk bericht
Wanneer ik mijn iPod Touch 3G 3.13 (MC) probeer te jailbreaken, krijg ik de melding:

Daarna krijg ik de melding:

Heb ik een stap gemist?
Lees even de eerste post door aub.
  #15  
Oud 03-05-10, 10:12
jeroenjaspers jeroenjaspers is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teksta Bekijk bericht
Spirit.exe gedownload - compatibileit aangepast naar windows 98/me - bestandje op uitvoeren geklikt ... 1 minuut later ... gejailbreakt. Kon mijn ogen bijna niet geloven... 1 (één) minuut !!!
"same here!" mijn telefoon is van Januari en draaide dus 3.1.3, MC.

ps, Cydia werkt (nu) naar behoren!
  #16  
Oud 03-05-10, 10:17
waizfisz waizfisz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Mooi ! Werkt push nog na deze JB ?
  #17  
Oud 03-05-10, 10:22
msenli msenli is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Jailbreak werkt perfect, zojuist gedaan op een MC model Iphone 3Gs met 05.12.01 en FW 3.1.3

Enige nadeel: Hij heeft mn foto's gewist van mn filmrol. Iemand anders dit ook gehad ?
  #18  
Oud 03-05-10, 10:25
marcovk marcovk is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 10
Standaard

Sommige antivirus progjes moet je wel uitzetten want die deleten dl.exe en die heb je nodig
  #19  
Oud 03-05-10, 10:26
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Mensen die van 3.1.3 terugwillen naar eerdere fm om te jailbreaken en optie tot unlock te houden.

DE SHSs server van saurik is down omdat die belachelijk veel traffic kreeg en uber (dikke stront door trechter) traag was.

dus je kunt nu niet terug naar oude firmware versie beware

@waizfish.

Ik verwacht dat push wel werkt. meestal werkte push niet bij een hacktivated phone. aangezien er geen unlock optie is voor de baseband verwacht ik niet veel problemen omdat mensen de phone echt moeten achtivaten om te gebruiken
  #20  
Oud 03-05-10, 10:27
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Modbreak:


Vertel - ter lering en vermaak van ons allen - even kort wat je precies gedaan hebt, Win of OSX, welke iPhone je gebruikt, van welke firmware je komt en welke firmware je nu draait. Ook zijn we benieuwd naar problemen die je eventueel bent tegengekomen bij het gebruiken van Spirit.

Mocht je de Spirit gebruikt hebben en kloppen de ervaringen met bevindingen die eerder zijn gepost, laat dan svp het complete verhaal even achterwege. Op die manier houden we de boel in dit vroege stadium van Spirit een beetje overzichtelijk.

Pas evt. je profiel hier even aan naar de firmware die je nu draait & wel/geen JB.


Laatst gewijzigd door "R"; 03-05-10 om 10:31.
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.