//

Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen.

Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik Heb sinds 2 weken een iPhone. Erg tevreden over behalve dat hij sinds enkele dagen totaal niet meer betrouwbaar is. Het lukt me soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-08, 20:30
maciek maciek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen.

Ik Heb sinds 2 weken een iPhone. Erg tevreden over behalve dat hij sinds enkele dagen totaal niet meer betrouwbaar is. Het lukt me soms niet niet meer om te smsjes te versturen. Bellen kan ik wel en ik denk dat ik wel smsjes kan ontvangen.

Het lijkt alsof hij goede ontvangst heeft.. dan send ik. Vervolgens krijg ik een "send error" en valt mn ontvangst weg en zegt hij dat mijn sim gelockt is. Als ik niets doe verdwijnt de pop-up vanzelf.

Soms valt alles weg en geeft hij aan "No Service".

Dit is de 3e keer dat ik het nu heb. En nu duurt het al bijna 24 uur. Eerder had ik het een uur (veel geprutst met sim en chipding.) Keer daarna 2/3 uur.

Heb Orange en een china 3gpp turbo sim. En heb pas geupdate naar 1.1.3 Maar na die update heeft hij het wel 2/3 dagen goed gedaan. Voordat de kuren begonnen.

Slechte simkaart? Simhackding niet goed? Software fout? Kapotte iPhone/Antenne?
Iemand die me kan helpen ? Ik ben een sms slet.. en ik kan nu alleen nog bellen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-08, 20:33
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Stop je sim even in een andere GSM, dat reset je sms settings op de sim. Daarna zou het met de iPhone weer moeten lukken.
  #3  
Oud 04-02-08, 20:49
maciek maciek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Vaag.. in andere telefoon kan ik ook niet smsen Ik heb een hoekje uit mn smkaart geknipt.. Maar het simkaartje is behalve de zichtbare chip toch leeg? Niet dat ik iets beschadigt kan hebben toch.
Anders morgen ff langs Orange voor een nieuw simkaartje ofzo?
  #4  
Oud 05-02-08, 01:04
maciek maciek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Beter gezocht en er zijn meer met problemen. Dit topic:
https://forum.iculture.nl/f14/i...erkt-niet.html

Leek de oplossing te hebben maar ik krijg die instelling niet ingevoerd. Heb wel het idee dat er iets mis is met mijn instellingen op de simkaart. Iemand een idee hoe ik die kan resetten? Heb net op een SE K750i de smscentrale aangepast hij stond goed behalve dat er geen + voor stond. Gaf geen verschil. Ook in die telefoon begint hij te flippen als ik een sms wil versturen.
  #5  
Oud 05-02-08, 11:16
tanglefuzz tanglefuzz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem sinds gisteren.

Heb alles al geprobeerd dat er te vinden valt. Die setting krijg ik er niet in (krijg de melding "no address"), en sim in een andere telefoon stoppen heeft ook geen zin.

Met die andere telefoon lukt het wel om smsjes te versturen, maar zodra ik hem weer in de iPhone stop krijg ik daar weer "error sending message".

1.1.3

Laatst gewijzigd door tanglefuzz; 05-02-08 om 11:21.
  #6  
Oud 07-02-08, 18:34
Bolletje Bolletje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

jullie dus ook hetzelfde probleem?! Ik heb in een andere topic (problemen niet modding) ook al wat andere iphoners gezien met hetzelfde probleem..waaronder ik! En allemaal de afgelopen paar dagen! Is toch niet te geloven?? Iemand al een idee?
__________________
Amor Ta Vense Tur Kos
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? iPeng iPhone algemeen 0 15-03-11 18:18
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. mvajax iPhone algemeen 5 26-01-11 22:50
Kan geen SmS versturen of ontvangen scoop1 Archief 2 09-08-09 11:43
Kan niet bellen gebeld wordenof sms ontvangen sturen??(vodafone) deaapdaar Archief 1 11-03-09 14:37
geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen renatetijssen iPhone algemeen 1 22-02-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.