//

iPhone 4 met JB op 4.3.3 updaten met JB naar iOS5

iPhone 4 met JB op 4.3.3 updaten met JB naar iOS5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen! ik heb een aantal vragen aan jullie m.b.t. mijn gejailbreakte iPhone 4 op iOS 4.3.3.(unthetered via pwnagetool) Ik wil heel graag net als zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 11:41
m@ikel m@ikel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard iPhone 4 met JB op 4.3.3 updaten met JB naar iOS5

Goedemorgen!

ik heb een aantal vragen aan jullie m.b.t. mijn gejailbreakte iPhone 4 op iOS 4.3.3.(unthetered via pwnagetool)
Ik wil heel graag net als zo vele met mij updaten naar iOS 5. Echter ben ik zo afhankelijk geworden van mijn JB dat ik niet meer zonder kan.
Ik heb al gelezen dat er een tethered jailbreak is voor iOS 5. Nu maakt mij dit niet zo veel uit aangezien ik toch meestal mijn macbook pro bij me heb voor een eventuele herstart van mijn iphone.
ik vroeg me af of ik eerst naar iOS5 moet udaten op de reguliere wijze en dan pas de JB eroverheen moet doen of dat dit ook gelijk kan.
En hoe behoud ik al mijn apps/contacten/muziek er ook op of haalt hij deze er dan vervolgens af?

alvast bedankt!
M@ikel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iphone4 01.59.00 met ulock updaten naar ios5? xxdenxx Unlock 34 20-10-11 09:02
iPhone: Updaten van 4.0.2 naar iOS5 met behoud van baseband Milanello Jailbreak 6 13-10-11 23:06
Updaten naar ios5 niet mogelijk (itouch 4g) gijsfrederiks iPhone algemeen 0 13-10-11 19:18
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem iOS5 iPhone algemeen 19 30-06-11 15:18
Fout 3002 met updaten naar ios5 jkthebest iPhone algemeen 7 09-06-11 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.