//

Downgrade ios5?

Downgrade ios5? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi All, Ik heb vorige week ios5 op mijn iPhone 4 geinstalleerd en de jailbreak met redsn0w. Werkt op zich maar word gek van het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-11, 15:56
ErwinAmber ErwinAmber is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard Downgrade ios5?

Hi All,

Ik heb vorige week ios5 op mijn iPhone 4 geinstalleerd en de jailbreak met redsn0w. Werkt op zich maar word gek van het feit dat ie om de haverklap in safe mode springt.
Ik wil dus terug naar mn vertrouwde 4.21. Maar nu lees ik op Tiny Umbrella dat dat niet kan.
Weet iemand of er toch een manier is? Of is het iemand toch gelukt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 15:09
djanssen djanssen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

Beste Erwin,

Ik heb hetzelfde probleem als jij gehad. Ik heb mijn iphone niet meer teruggekregen naar 4.2.1 gezien ik bij het installeren van fw 5.0 ook mijn baseband een update gegeven heb. (Itunes ziet dit tijdens restore en weigert 4.2.1 succesvol af te ronden (foutcode 1015)).

Wat wel mogelijk is, is restore naar 4.1.
Voorwaarden is wel dat je de shsh van 4.1 hebt opgeslagen, zodat je deze met Tiny Umbrella kunt inlezen.

(Let op, ook bij restore van 4.1 krijg je een foutcode 1015. Zodra je deze krijgt via Tiny Umbrella de optie "exit recovery" klikken. Je iphone herstart nu en werkt zoals je mag verwachten).

Mocht je willen jailbreaken.... ff google op untethered jailbreak 4.1

Succes!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ios5 tinos iPhone algemeen 3 14-10-11 18:00
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? benna Jailbreak 3 12-10-11 20:38
HEEELP!! downgrade van ios5 naar 4.3.3 lukt niet(heb shsh in tinyumbrella) philippehel iPhone algemeen 7 08-09-11 19:58
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem iOS5 iPhone algemeen 19 30-06-11 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:17.