//

Dead ...or Alive ...?

Dead ...or Alive ...? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik hoop forummers met werkende Iphone... Wat ik nu heb... Ik had een Iphone 3Gs waarmee ik met TinyUmbrella en Redsnow eeTethered versie iPhone2,1_4.3.5_8L1_Restore ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-11, 18:13
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard Dead ...or Alive ...?

Hoi ik hoop forummers met werkende Iphone...

Wat ik nu heb... Ik had een Iphone 3Gs waarmee ik met TinyUmbrella en Redsnow eeTethered versie iPhone2,1_4.3.5_8L1_Restore erop gezet had. Dit werkte prima. Via redsnow al eerder een herstart gemaakt om hem uit de Tethered stand te krijgen. Ook aansluiten op Itunes en op de PC werkte prima...tot....

gister avond. Ik deed een netwerk herstel via de Iphone en (stom) dan herstart de Iphone ... en staat hij op het apple logo..

Thuis sloot ik hem aan op de pc... en toen....

kreeg ik het bekende windows geluid "tu du " en de melding rechts op mn pc scherm. USB apparaat wordt niet herkent... etc etc

Ik met de bekende procedure, Idetector, Ziphone etc etc geprobeerd mn Iphone in DFU te krijgen.. maar niets vind mijn Iphone... Geen contact dus tussen Iphone en PC.

Ook op een andere pc of Imac geen resultaat. Omdat het bekende windows geluidje wel klinkt trek ik de conclusie dat de connector en de kabel wel in orde is...

Mijn Iphone is momenteel dus DEAD...

Maar... mss weet een van jullie hoe ik hem weer ALIVE kan krijgen...

Heb overal al op gedrukt... tal van progs geprobeert maar krijg simpel weg geen connectie via de USB kabel. Andere kabel maakte niet uit... Andere Iphone aangesloten en dat werkte wel... Itunes etc. De drivers op de pc etc zijn dus in orde...

Hulp meer meer meer (had ik al meer gezegd) meer dan welkom...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-11, 18:20
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Een harde reset uitvoeren? Power- + Homebutton een aantal seconden inhouden tot je iets ziet gebeuren.
  #3  
Oud 12-11-11, 18:43
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Een harde reset uitvoeren? Power- + Homebutton een aantal seconden inhouden tot je iets ziet gebeuren.
Helaas dat werkt (ook) niet.... Logo komt terug.....Wel bedankt voor de tip
  #4  
Oud 12-11-11, 19:15
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Handmatig in DFU zetten?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 12-11-11, 21:16
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Handmatig in DFU lukt ook niet.. Ik heb het via dat Zipphone gedaan en met een ander programma die dan je Ipone "zoekt" maar hem helaas niet vindt..

Handmatig ook gedaan... alleen gebruik maakt van een progje die dan middels een timer aangeeft... druk nu (zelf) op... en laat los... etc

Ik hoor daarbij wel de geluidjes via Windows (zoals je normaal een usb device aansluit op je pc) maar ITunes of Redsnow geeft aan geen device te vinden....

Ik vind het heeeeel bijzonder...

Mod.. Uiteraard ook bedankt voor de tip... hoop de derde tip is driemaal scheepsrecht.. hihi
  #6  
Oud 14-11-11, 08:14
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

En als je 'm uitzet, vervolgens de Home knop ingedrukt houdt en dan de USB kabel aansluit?

Heb je de beschikking over een andere PC/laptop waarop je zou kunnen herstellen?

Dat hij "dood" is kan ik me niet voorstellen, vaak is het een kwestie van blijven proberen, diep ademhalen en nog eens proberen
  #7  
Oud 14-11-11, 08:40
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Mvveelen,

Las ik idd ook op een forum. Heb ik geprobeerd.. Het vreemde is dat mn Iphone dus niet doorstart en de volgende schermen laat zien in willekeurige volgorde en bij bepaalde toets combi's:

- Apple logo ... en blijft hierop hangen
- Logo... aansluiten op Itunes... en blijft hierop hangen
- Accu niveua rood... terwijl hij 24 uur aan oplader heeft gezeten...

Als ik hem aansluit op de pc... dat hoor ik wel dat de pc de iphone (usb connectie) herkent (bekende geluidje windows) maar herkent de iphone niet.

Het bijzondere is nogmaals dat de ipad en Iphone 3G het wel gewoon netjes doet.


Met mijn 3GS blijft deze dus hangen ook na hard-reset, en van scherm Apple logo of helemaal uit (zwart) en dan aansluiten op PC met Homeknop ingedrukt... gaat het ook niet verder....


Las ergens dat als je accu slechts is... en ondanks dat deze dan aan de 220v lader heeft gezeten door de te lage spanning niet goed werkt met de PC... Zou dit een oorzaak kunnen zijn.,.. voorheen was de levensduur trouwens prima van mn accu... intensief gebruik zeker 24 uur...
  #8  
Oud 14-11-11, 08:43
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ondanks dat de andere iDevices het wel goed doen, kan het zomaar zo zijn dat deze het nu even niet meer doet op je huidige PC. Laatst ook gehad en bij een herinstallatie van iTunes werkte het toestel ineens wel weer. Werd namelijk eerst ook niet meer herkend, na herinstallatie weer wel.
Toestel moet in ieder geval wel voldoende geladen zijn met een gewone lader, dus niet via USB.
  #9  
Oud 14-11-11, 16:05
jojohummer jojohummer is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansIphone3g Bekijk bericht
Helaas dat werkt (ook) niet.... Logo komt terug.....Wel bedankt voor de tip
Iphone aansluiten op computer redsn0w openen en "Just boot thetered right now", maakt niet uit dat de apple logo verschijnt volg de procedure zoals omschreven zonder de Iphone uit te zetten en hij zal weer rebooten
  #10  
Oud 17-11-11, 20:07
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Nou... of je stopt de stekker erin...

Maw de connector van de usb stekker was stuk. Deze laten vervangen... hard reset en klaar...

bedankt voor het meedenken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Phone be dead Sick Mic iPhone algemeen 2 06-09-09 11:14
Video: alive mp4 converter sodo Muziek, foto & video 1 01-02-08 23:32
Dead Strip Koes Unlock [archief] 3 18-12-07 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.