//

Iphone 3GS crash herstellen

Iphone 3GS crash herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem. Mijn iphone 3GS heeft zondag een crash mee gemaakt na de instal van switcherplus uit cydia. Na dat hij uiteindelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-11-11, 08:16
varebrand varebrand is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard Iphone 3GS crash herstellen

Hallo,

Ik heb een probleem. Mijn iphone 3GS heeft zondag een crash mee gemaakt na de instal van switcherplus uit cydia.
Na dat hij uiteindelijk is op gestart kan ik cydia en aanhangende apps niet meer openen.
De jailbreak is om zeep denk ik.
Maar zonder cydia kan ik ook de switcherplus er niet af gooien (icoon van switcher plus is wit trouwens en houd volgens mij alles tegen).
Dus nu wil ik herstellen maar dit is tot op heden nog niet gelukt.
Het betreft een Iphone 3 GS 16 GB IOS 5.0 gejailbreakt.
Wie kan mij helpen ?? ik heb alles geprobeerd.
Opnieuw jailbreaken, dit loopt goed tot dat de annanas in beeld komt (het laatste gedeelte) dan blijft hij staan, volgens diverse video's op youtube zou hij dan gejailbreakt moeten zijn, maar helaas.
Ik heb de jailbreak precies gedaan voldens de youtube video alleen de aller laatste boot (thetered dus met behulp van redsnow) gaat het mis, hij boot maar kan cydia niet openen.
Bij herstel via itunes krijg ik fout 3194, ook na de ip en appel.com in de host file geplaatst te hebben blijft hij die fout geven.
Wis iphone op iphone zelf geprobeerd maar ook dat helpt niet.
Wie kan mij helpen?.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-11, 11:31
varebrand varebrand is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Opgelost!, geupgrade naar 5.0.1 en gejailbreakd dus er kan een slotje op!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch iPhone algemeen 15 10-12-15 11:30
Windows: HELP! iphone niet meer te herstellen na crash Roccade iTunes 5 23-08-10 19:56
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash Flyerbunch Archief 4 30-04-08 10:50
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch Archief 4 30-04-08 10:50
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch Archief 1 30-04-08 10:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.