@pod2g Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (in wording) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) We blijven gewoon wachten op zondag Sunday is a Funday...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
We blijven gewoon wachten op zondag Sunday is a Funday
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp kan ik binnenkort mijn iPhone 3gs met oude bootrom op 4.2.1
( Untethered Greenpoison JB van 4.0 naar 4.2.1 ) upgraden en untethered jailbreaken naar 5.0.1 ? Moet ik dan terug Greenpoison nemen of maakt dat niet uit ? Prettige feestdagen iedereen !!! |
|
|||
|
|||
Waar lees je dat in deze draad
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Als jij denkt dat je de "Belgiese" leden van dit forum zonder meer belachelijk kan maken heb je je heel erg vergist. In zulke gevallen mag jij (en iedereen) op een gepast antwoord van mij rekenen, ook als dit later "opgeschoond" wordt. "For every action is an opposite but equal reaction" (Britse Humor - Isaac Newton) Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 25-12-11 om 22:18. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de jailbreaksectie "Kan ik mijn iDevice jailbreaken" had gelezen, (die -opvallend-gele-sectie moet je notabene voorbijscrollen om bij dit topic uit te komen) dan had je gezien dat je een 3Gs met oude bootrom allang, zelfs untethered kunt jailbreaken. (mits je telefoon simlockvrij is.) Ook hoe je dat doet en met welk programma kun je in die sectie of via een van de linkjes te lezen. Suc6. |
|
|||
|
|||
Vanonder een hele grote steen blijkbaar.
Citaat:
eerst op 4.0 ( via jailbreakme.com ) later naar 4.2.1 ( met Greenpoison ) Maar het ging wel degelijk over de komende 5.0.1 jailbreak voor mijn 3gs, of ik best terug greenpoison neem, of een andere optie. Het komt wel in orde, ik zal het hier wel zien. Bedankt voor je reactie. mvg, Soxbrother |
|
|||
|
|||
op iOS5 is de 3GS oude bootrom ook al untethered te jailbreaken met Redsn0w
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees nu eerst eens de jailbreaksectie ... |
|
||||
|
||||
De untethered jailbreak is vrijgegeven! Verrassing: ook door het iPhone Dev Team!
Verder praten kan in dit verzameltopic.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS 5.0 Untethered (van pod2g) | Idiapka | Jailbreak | 2 | 09-12-11 16:01 |
|
|