//

Engelse 3GS niet te activeren..help....

Engelse 3GS niet te activeren..help.... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, \ik heb een Engelse 3gs, origineel van '3' ( provider in Engeland ) , altijd goed gewerkt totdat ik zonder nadenken update heb uitgevoerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-11, 15:34
bolodarts bolodarts is offline
• iOS 12.3.1
• 12.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard Engelse 3GS niet te activeren..help....

hey,

\ik heb een Engelse 3gs, origineel van '3' ( provider in Engeland ) , altijd goed gewerkt totdat ik zonder nadenken update heb uitgevoerd naar IOS 5.0.1.....gejailbreakt met redsn0w etc. maar ik blijf de melding krijgen dat ik een campatibele SIMkaart moet plaatsen.....ook met sn0wbreeze geprobeerd, maar dan krijg ik met Shift-herstellen in iTunes de foutcode 3194. al een week bezig, maar lukt niet..... wie heeft er een antwoord aub?

Laatst gewijzigd door XIII; 12-12-11 om 15:43. Reden: Strafbare handeling verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-11, 17:04
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Even een beetje forum doorzoeken, ik heb deze vraag al zeker vaker dan 10 keer beantwoord ! ...1 ding is zeker het kan wel, even goed doorzoeken naar andere threads waar ik geantwoord heb..
een hintje, je kan altijd terug naar 4.1, die wordt gesigneerd door Apple...
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 12-12-11, 18:04
bolodarts bolodarts is offline
• iOS 12.3.1
• 12.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Even een beetje forum doorzoeken, ik heb deze vraag al zeker vaker dan 10 keer beantwoord ! ...1 ding is zeker het kan wel, even goed doorzoeken naar andere threads waar ik geantwoord heb..
een hintje, je kan altijd terug naar 4.1, die wordt gesigneerd door Apple...
dank je....heb ik ook al geprobeerd....maar Itunes zegt onbekende fout (20)...de SHSH van 4.1 zijn wel opgeslagen.....
  #4  
Oud 12-12-11, 21:10
bolodarts bolodarts is offline
• iOS 12.3.1
• 12.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

heb net jailbreak gedaan met sn0wbreeze v2.8b11 en iPhone2,1_5.0.1_9A405_Restore IPSW. alles werkt....hacktivate geselecteerd.....maar niet geactiveerd.....krijg nog steeds de melding ' alleen compatiblele sim-kaarten etc.' alle mogelijke zoekacties hier op het forum geprobeerd, maar geen succes.....dan maar misschien een '3' sim-kaart prepaid bestellen op ebay.....en een paar weekjes wachten.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: engelse iphone activeren zonder originele sim? rinse96 Unlock 14 18-12-11 10:58
iPhone 3GS: Update Engelse iPhone 3GS jokidoki Unlock 2 20-11-10 10:27
Raar probleem 3gs pakt sim niet dus kan niet activeren jewwy iPhone algemeen 4 03-07-10 20:46
iPhone 3GS: Unlock kopen voor Engelse iPhone 3GS? (nieuwste baseband, onbruikbaar) kurt1970 Unlock 7 28-03-10 23:17
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) Coen1983 Archief 3 18-12-09 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.