//

Software versie achterhalen en jailbreak 3gs

Software versie achterhalen en jailbreak 3gs discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de iphone 3gs van mn zusje gekregen. Ze had hem in het water laten vallen, en wou niet meer goed aan. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-11, 16:53
fukkieslim fukkieslim is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Software versie achterhalen en jailbreak 3gs

Hallo,

Ik heb de iphone 3gs van mn zusje gekregen. Ze had hem in het water laten vallen, en wou niet meer goed aan. Nu heeft ze een nieuwe. Ik heb hem goed laten drogen en nu gaat hij gewoon aan, dat wil zeggen hij geeft bijvoorbeeld een connect to itunes, een appeltje, laadsymbool, kortom hij lijkt nog gewoon te werken, echter hij wil niet meer echt opstarten. Als ik iTunes open zegtie dat de iPhone gerestored moet worden, maar als hij daarmee klaar is geeft hij een foutmelding. Nu wil ik hem graag jailbreaken in de hoop dat hij dan wel werkt, maar daarvoor moet ik de firmware versie hebben, en daar zit het probleem.

Hoe kom ik erachter welke firmware versie ik heb zonder dat op de iphone zelf te checken? Ik heb ook geen doos meer oid. Het is een 3gs, ik weet dat het de nieuwe bootrom is (359.3.2. uit mn hoofd?). Want hij is niet te jailbreaken zonder dat je de juiste firmware weet toch?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 versie achterhalen Dragann_ iPhone algemeen 9 22-04-11 08:17
iPhone: Jailbreak te achterhalen..? Jimmy_Boy Jailbreak 10 04-03-11 18:04
Achterhalen jailbreak? edobrink Archief 2 09-11-09 22:17
firmware versie achterhalen Peter Unlock [archief] 1 06-11-07 01:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.