//

Spontane Reboot

Spontane Reboot discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn tweede poging hier, Ik heb een klein probleempje die ik niet 1 2 3 nog heb kunnen oplossen dus stel ik de vraag hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-12-11, 11:22
DownerX DownerX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard Spontane Reboot

Mijn tweede poging hier,

Ik heb een klein probleempje die ik niet 1 2 3 nog heb kunnen oplossen dus stel ik de vraag hier maar (nogmaals) even.

Ik heb een iphone 4 met ios 5.0.1 JB dankzij de redsnow 0.9.10b1 tool. JB is uitgevoerd met een schone lei (dus restore en daarna JB). Is allemaal gegaan zoals het hoorde behalve dat cydia sommige repo's niet direct kan vinden. Ik vermoed dat de servers de laatste dagen flink bezocht zijn

Het enige wat vreemd is dat ik soms (eens in de 8 dan 11 of 10 uur) random dus een spontane reboot krijg!?! Hij start dan geheel opnieuw op. Meestal merk ik dat dus op omdat ik ineens een apple logo zie verschijnen, om vervolgens gewoon in de lock-screen te komen, wachten tot ik hem unlock voor weet ik waarvoor te gebruiken! Ik hoef dan ook geen sim-code in te kloppen, gewoon ready to use!

De AANGEKOCHTE geinstalleerde tweaks vanuit cydia:
3G Unrestrictor
Allmail
FolderEnhancer
GPowerPro
Gridlock
InetUsage
PwnTunes
TetherMe
Zephyr

Overig:
SBSettings
Anylock
CameraLocker
Cydelete
Inst@ll0us 4
Remove Background (switch voor SBSettings)
Wi-Fi-Analyzer
Wi-Fi-Passwords
Winterboard (zonder extra thema's)

Ik heb inst@ll0us verwijderd (<-- onderdeel om naar een oplossing te zoeken voordat dit weg-gemod gaat worden....)
en momenteel !!NOG!! geen boots gehad. Maar het gebeurde ook niet zo vaak. Maar het gebeurde ook niet zo vaak.

Laatst gewijzigd door DownerX; 30-12-11 om 12:56. Reden: Geen illegale inhoud aub; laatste waarschuwing!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-11, 22:26
DownerX DownerX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Sinds ik inst@ll0us heb verwijderd heb ik geen spontane reboots meer gekregen.... Misschien slechte installatie van het programma.... ik installeer het programma voorlopig niet om te kijken of het echt verholpen is. Daarna weer installeren en kijken wat ie doet. Laat het wel weten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
spontane unlock????? makamba Unlock 5 06-04-11 14:11
Spontane reboot naar recovery modus (loop) Voltron iPhone algemeen 2 23-03-11 17:20
iPad Wi-fi+3G 64Gb spontane reboot elke 4 minuten jajabd iPad algemeen 5 20-09-10 16:04
Spontane reset datateller belgiumiphone iPhone algemeen 0 01-04-10 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.