//

alle muziek weg op iPhone

alle muziek weg op iPhone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey allemaal, ik heb een probleempje en ik wil het graag oplossen Vandaag wilde ik muziek luisteren en opeens was al mijn muziek weg! Niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-12, 21:42
liinaliina liinaliina is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Unhappy alle muziek weg op iPhone

Heey allemaal,

ik heb een probleempje en ik wil het graag oplossen

Vandaag wilde ik muziek luisteren en opeens was al mijn muziek weg! Niet op iTues, maar gwn op iPhone.
Daarna heb ik geprobeerd om iPhone te syncen met iTunes. Tijdens stap 6 van 7 kwam een melding dat er niet genoeg ruimte (7.1 GB tekort!) is op iPhone en dus was syncronisatie gestopt. Resultaat: geen muziek. Dit heb ik aantal keren gedaan. Bij instellingen op iPhone staat dat ik nog 6 GB aan vrije ruimte over heb?!?!?!
Ik snap niet wat er aan de hand is, ik heb van alles geprobeerd, soft- en hard resetten. Alleen ik durf niet te herstellen, ben bang dat mijn jailbreak weggaat... Heeft het te maken met jailbreak denk je?

help?

xx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
jailbreak, muziek, weg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ineens alle muziek weg!? alie91 Muziek, foto & video 2 13-05-12 23:44
Muziek: Alle folders in directory muziek weg?! steefmaik Muziek, foto & video 0 05-08-10 15:45
Door iTunes alle muziek weg carp iTunes 1 18-11-09 16:12
Muziek: Alle muziek en videos weg! jeroenvg Muziek, foto & video 4 19-11-08 16:26
Verkeerd gesynced: alle muziek weg marco_sire iTunes 5 18-09-08 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.