//

'Restore' functie niet mogelijk na Jailbreak (Iphone 4s, 5.1.1)

'Restore' functie niet mogelijk na Jailbreak (Iphone 4s, 5.1.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Hier is het probleem; Na de laatste 5.1.1 jailbreak (die echt te gek is!) wou ik voor de zekerheid checken of hij gewoon na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-12, 00:37
Tiegojongen Tiegojongen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard 'Restore' functie niet mogelijk na Jailbreak (Iphone 4s, 5.1.1)

Hallo!

Hier is het probleem;
Na de laatste 5.1.1 jailbreak (die echt te gek is!) wou ik voor de zekerheid checken of hij gewoon na het jailbreaken terug te zetten was naar fabrieksinstellingen.
Mijn eerste aanpak was via de iTunes 'restore' knop. Niet gelukt (foutmelding na het downloaden van de software) Vervolgens in DFU mode, TinyUmbrella SSH server, blob via Redsn0w, Shift-Click 'restore'... Niets heeft succes.

Niet dat ik niet blij ben met de jailbreak, maar ik zou graag de zekerheid hebben dat ik hem gewoon weer terug kan brengen naar de winkel. Mocht er softwarematig iets fout gaan!

Moet ik wachten tot er een pwnd DFU ondersteuning komt voor de 4s, of doe ik nu echt iets fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-12, 01:54
larskov larskov is offline
• iOS 8.3
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiegojongen Bekijk bericht
Hallo!

Hier is het probleem;
Na de laatste 5.1.1 jailbreak (die echt te gek is!) wou ik voor de zekerheid checken of hij gewoon na het jailbreaken terug te zetten was naar fabrieksinstellingen.
Mijn eerste aanpak was via de iTunes 'restore' knop. Niet gelukt (foutmelding na het downloaden van de software) Vervolgens in DFU mode, TinyUmbrella SSH server, blob via Redsn0w, Shift-Click 'restore'... Niets heeft succes.

Niet dat ik niet blij ben met de jailbreak, maar ik zou graag de zekerheid hebben dat ik hem gewoon weer terug kan brengen naar de winkel. Mocht er softwarematig iets fout gaan!

Moet ik wachten tot er een pwnd DFU ondersteuning komt voor de 4s, of doe ik nu echt iets fout?
Zijn meerdere draadjes van lijkt me? Welke foutmelding krijg je? Ik denk dat je je hostfile moet aanpassen. Alles weghalen wat er voor de regel gs.apple.com staat. Dat deed het voor mij iig.
  #3  
Oud 04-06-12, 17:29
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard

hebvhetzelfde op mijn ipad..

het hostfile moet je toch aanpassen door een extra regelvtoe te voegen!??
  #4  
Oud 08-06-12, 02:22
coco30 coco30 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Hoi

Heb op het moment het zelfde probleem met iphone 4 van mijn vriend
Heb op mijn iphone 3 de jailbreak gezet en daar doet hij t super op .. cydia werkt prefect.

Echter op de iphone 4 van mn vriend doet t niets.. dus hebben we via itunes de backup erop gezet en cydia eraf gehaald.. de app van cydia is ook niet meer te zien..
Nu wilde ik de jailbreak er opnieuw opzetten maar dat lukt niet dan geeft hij aan dat de telefoon al jailbroken is en dan kan je dus voor de rest niets..

Ik ben er voor de rest niet in thuis en weet dus nu echt even niet meer wat ik moet doen.. iemand suggesties??

thanks alvast!

Laatst gewijzigd door wouter1981; 08-06-12 om 09:34. Reden: illegale content verwijderd
  #5  
Oud 08-06-12, 03:06
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

@Tiegojongen & @larskov & @Dutchgio
Zorg dat in de 'Advanced' tab van TinyUmbrella de Cydia opties uitgeschakeld staan. Om te herstellen naar iOS 5.1.1 heb je geen SHSH nodig, Apple signeert deze versie namelijk (want het is de meest recente iOS versie).

@coco30
Je zult moeten herstellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
restore niet mogelijk, start niet compleet op hansinderen iPhone algemeen 4 26-03-10 16:44
Verschil en functie restore en backup cloverfield iPhone algemeen 1 28-02-09 18:53
iTunes herstel functie niet mogelijk. stvh Unlock [archief] 2 02-06-08 16:24
HELP: Restore niet mogelijk: Onbekende fout (6) gracha Unlock [archief] 3 13-02-08 11:19
iPhone blijft herstarten en restore niet mogelijk mrmark Archief 0 16-01-08 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.