//

iPhone 4S volledig wissen hoelang duurt dat?

iPhone 4S volledig wissen hoelang duurt dat? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wou vandaag mijn iphone 4s terugzetten naar factory settings dus wou ik mijn iphone leegmaken , instellingen alle inhoud wissen twee maal bevestigd en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-12, 17:04
atx2212 atx2212 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Gent
Berichten: 9
Cool iPhone 4S volledig wissen hoelang duurt dat?

ik wou vandaag mijn iphone 4s terugzetten naar factory settings dus wou ik mijn iphone leegmaken , instellingen alle inhoud wissen twee maal bevestigd en nu een uur later is mijn iphone nog steeds aan het verwijderen denk ik... het rondje blijft maar lopen? is deze vastgelopen? of zou ik nog wat geduld moeten hebben? grtz Atx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-12, 17:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atx2212 Bekijk bericht
het rondje blijft maar lopen? is deze vastgelopen? of zou ik nog wat geduld moeten hebben? grtz Atx
Als er een jailbreak op die iPhone staat gaat die wisprocedure oneindig lang duren

Probeer de iPhone te herstarten en herstel hem dan met iTunes.

Succes gewenst
  #3  
Oud 04-07-12, 17:40
atx2212 atx2212 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Gent
Berichten: 9
Standaard

Timosha thx voor uw snel antwoord, hij bleef maar cirkeltjes draaien en heb toen homebutton + sleep ingehouden en zo hem kunnen opstarten maar er was idd niets gewist. dus nu moet ik gewoon op herstellen drukken in itunes zegt u ? u zegt wij doen op hoop van zegen.. btw is mijne jailbreak der dan ook af???

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juli 2012 om 17:45 ----------

ik heb op herstellen geklikt nu komt er een pop up ...
Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de iphone sotware updateserver.... nochtans staat mijn internet op enzo? kweeni... F*ck....
  #4  
Oud 04-07-12, 17:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atx2212 Bekijk bericht
.... nochtans staat mijn internet op enzo?
Je zal wel een internetverbinding hebben. Misschien heb je met TinyUmbrella het hosts bestand verknoeid. Kijk dat eens na.
  #5  
Oud 04-07-12, 18:02
atx2212 atx2212 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Gent
Berichten: 9
Standaard

was n foutje van apple opeens had ik wel verbinding super gelukt OEF thx timosha voor uw excellente hulp ! THX!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie nmoonen iTunes 2 05-11-10 08:11
Hoelang duurt het nog na ontvangst microsim? Joostg Odido (T-Mobile) 2 08-08-10 18:53
Wat is de beste manier om iPhone volledig te wissen Panaracer iPhone algemeen 7 05-08-10 20:33
Hoelang duurt wachten op activatie SDK Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 4 28-04-09 19:01
iPhone: Hoelang duurt het quickpwn proces? sMilez Jailbreak 16 23-11-08 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.