//

Na jailbreak en installeren van XBMC geen opstart meer

Na jailbreak en installeren van XBMC geen opstart meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist me Apple TV2 gejailbreakt met 5.1.1 dat ging goed en zag ook het Firecore logo. Alleen na het installeren van nito tv ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-12, 00:01
Gallego88 Gallego88 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard Na jailbreak en installeren van XBMC geen opstart meer

Ik heb zojuist me Apple TV2 gejailbreakt met 5.1.1 dat ging goed en zag ook het Firecore logo.
Alleen na het installeren van nito tv of xbmc via putty geeft hij wat foutmeldingen, en bij het opstarten gaat mijn tv aan en uit op de apple tv alleen start hij niet door naar het Apple TV menu.

iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Makkelijker en sneller repos en addons installeren in XBMC misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 26 18-03-13 13:57
problemen met xbmc installeren op de ATV 2 Niels078 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 14 10-01-12 07:03
Installeren xbmc 4.4.1 mdiersma2 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 15 22-11-11 23:20
Geen opstart/kick meer van iPhone 3GS Rinaldooooo iPhone algemeen 5 14-07-11 16:15
XBMC installeren met jailbreak met Seasonpass rjmeijer1973 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 13-07-11 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.