//

iPhone is alle basis apps kwijt na back up herstellen

iPhone is alle basis apps kwijt na back up herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kan hier iemand mij helpen.. Ik had sinds vandaag een iPhone 4S 32GB met de 5.1.1 dus wou ik deze jailbreaken heb daarom de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-12, 23:52
Spiration Spiration is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone is alle basis apps kwijt na back up herstellen

Hopelijk kan hier iemand mij helpen..

Ik had sinds vandaag een iPhone 4S 32GB met de 5.1.1 dus wou ik deze jailbreaken heb daarom de stappen gevolgt zoals het in de handleiding op dit forum uitgelegd stond. Ik maak eerst een back up , zet de fabrieksinstellingen terug voer de jailbreak uit met absinth de jailbreak lukt en werkte ook tot ik de Back up terug plaatste sindsdien staan al mijn apps erop behalve de gene die er standaard opstaan. Zoals instellingen telefoon, sms, foto's etc heb al herstel geprobeerd alles maar niets helpt kan iemand mij plz helpen of is de iPhone voor de vuilbak ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-12, 08:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Na de jailbreak moet je eerst Cydia openen zodat Cydia kan "stashen". "Stashen" is het verplaatsten van sommige standaard apps naar een andere locatie (/var/stash/Applications/).

Dat heb je blijkbaar niet gedaan.

Over dit thema is er al vaker geschreven op dit forum. Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens.

Succes gewenst
  #3  
Oud 07-09-12, 09:41
Spiration Spiration is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Het is me gelukt.. Back up terug zetten van een andere persoon op een andere pc en dan herstellen klikken dan komt hij volledig terug in fabrieksinstellingen I'am a happy person right now
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PC geformateerd en windows opnieuw geinstaleerd, alle apps kwijt? Brendanoz iPhone Apps 6 02-04-10 21:48
ALLE APPS OP IPOD TOUCH 8GB (2gen) KWIJT !! Quare Archief 1 06-02-10 14:30
Muziek: Playlist op basis van alle nummers marcoryn Muziek, foto & video 2 20-09-09 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.