//

in DFU mode, iTunes herkend niet meer

in DFU mode, iTunes herkend niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 3G waar de home-knop niet meer goed van werkt (Moet heel hard drukken en dat doet die het nog), ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-12, 07:22
Fumping Fumping is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hengelo
Berichten: 4
Standaard in DFU mode, iTunes herkend niet meer

Hoi,

Ik heb een iPhone 3G waar de home-knop niet meer goed van werkt (Moet heel hard drukken en dat doet die het nog), ik wou hem jailbreaken zodat ik Activator kon gebruiken alleen als de homeknop niet werkt gaat het een beetje moeilijk.
Met behulp van Redsn0w heb ik toen een custom IPSW gemaakt zodat die in DFU mode kwam en met iReb ofzo kwam die in Pwned DFU (Het plan was om Whited00r er op te zetten)

Elke keer dat ik hem herstelde kwam er in error 1600-1604, maar nu wordt die helemaal niet meer herkent door iTunes dus zit ik een beetje vast. Heb google afgezocht en ik ben nog niet echt tot de oplossing gekomen, ook al verschillende PCs geprobeerd.

Hoop dat iemand nog hulp heeft .

Grtz
(Staat die in het goede forum?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 14:35
inkepinkje inkepinkje is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

Zet iPhone in dfu en deactivate met redsnow. Als het goed is moet het dan lukken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes herkent DFU mode niet meer? Guest-20191103144301 iTunes 0 16-04-12 19:02
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 22:38
iPhone: DFU mode wordt niet herkend (Vista Home) whitecobra13 Jailbreak 2 06-05-11 14:39
Iphone niet herkend in DFU mode ShadowShape iPhone algemeen 2 14-12-10 14:29
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.