//

Geen service & problemen met WiFi/Bluetooth?

Geen service & problemen met WiFi/Bluetooth? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 met iOS 5.1.1 (9B208). Probleem is dat ik nu niet meer kan bellen ermee. Ik krijg steeds de melding zoeken/geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-12, 17:12
mo_driouch mo_driouch is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard Geen service & problemen met Wi-Fi/Bluetooth?

Ik heb een iPhone 4 met iOS 5.1.1 (9B208). Probleem is dat ik nu niet meer kan bellen ermee. Ik krijg steeds de melding zoeken/geen service (melding blijft ook als ik geen sim erin heb?). Ook heb ik last van problemen met Wi-Fi & Bluetooth. Op dit moment werken ze wel, maar soms (bij reboot meestal) vallen ze weg en kan ik ze niet meer inschakelen (greyed out). Dit los ik dan weer op door netwerkinstellingen te herstellen. Dan doen ze het weer wel. Ook staat er bij modemfirmware helemaal niets.

Ook is de iPhone heel traag geworden bij het openen van apps en sommige apps openen helemaal niet. Wat is er mis mee?

Ps. heb er nu een jailbreak op aangezien ik via itunes niet kan activeren (via Wi-Fi lukt ook niet). Heb al geprobeerd te herstellen naar iOS6 maar daar kan ik ook niet verder dan de activatiescherm (krijg een melding dat het activiatie server problemen heeft oid & netwerk wordt sowieso niet gevonden)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-12, 09:40
R3BU5ER R3BU5ER is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 150
Standaard

Zit er simlock op?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi grijs en geen service (watershade) dungeon Wi-Fi 8 21-03-12 22:42
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 19:05
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten henkphone iPhone algemeen 0 27-01-12 18:54
kapotte mic iphone & geen service tommynr7 iPhone algemeen 2 29-05-11 20:28
iPhone 3G: Geen Service / Wi-Fi a herstel Bisazza Unlock 4 24-03-10 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.