//

Iphone 3gs ik kan niet volledige "erase all and settings" uitvoeren.

Iphone 3gs ik kan niet volledige "erase all and settings" uitvoeren. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Even kort uitleggen wat er juist gebeurd is. Ik had een gejailbreakte iphone met ios 5.1. Ik was nieuwschierig en heb via itunes mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-12, 17:10
petrusc petrusc is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone 3gs ik kan niet volledige "erase all and settings" uitvoeren.

Even kort uitleggen wat er juist gebeurd is. Ik had een gejailbreakte iphone met ios 5.1. Ik was nieuwschierig en heb via itunes mijn iphone laten updaten naar ios 6.0. En toen begon de miserie.

Ik moest mijn iphone aan itunes hangen voor taal, land,... enzo te kiezen. Hier raakte ik al niet volledig door omdat itunes op een gegeven moment zei dat ik geen sim-kaart had insteken (ik heb een mobile vikings sim). Ik heb wat op forums gezocht en daar ben ik dan bij de laatste versie van Redsn0w gekomen. Ik heb dan cydia geinstalleerd en toen werktte de iphone al deels terug.

Volgend probleem was geen service, dit kwam door 6.15 Ipad bandbridge. Ook op forums gezocht en vanalles geprobeerd. Zoals via oudere firmware iphone laten aanpassen, werkte niet. Dan zag ik dat je via Redsn0w de BB kon laten aanpassen, dit heb ik dan gedaan. Vanaf dan restart mijn iphone om de 2 minuten en heb ik geen BB meer, werkt mijn Wi-Fi & Bleutooth niet meer en heb ik ook nog altijd geen service.

Nu wil ik eigelijk gewoon alles wat op die Iphone staat wissen. Ik dacht eerst te restoren met Itunes, gaat niet (verschillende errors). Ik dacht dan het te doen met de "erase all content and settings" optie. Dit proces start wel op maar blijft dan hangen op de zandloper (draaiend stippelijnend cirkeltje). Ik heb dit 8u laten doen en nog altijd die zandloper. Ik doe dan reboot met power&home-knop en dan start mijn Iphone gewoon terug als ervoor.

Dus ik zit nu met een Iphone 3gs met Ios 6.0 JB zonder service (ook geen Wi-Fi, BB, Bleutooth). Iphone start om de 2minuten opnieuw op en ik kan niet restoren of alles wissen.

Ik weet niet meer wat te doen. Kan iemand me verder helpen? Of kan ik de Iphone in de vuilbak smijten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-12, 22:54
petrusc petrusc is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Ok, Ik heb het probleem kunnen oplossen Oplossing is wel enkel voor Iphone 3gs die voor week 35 zijn gemaakt!!!!

Ik heb via Sn0wbreeze mijn Iphone kunnen downgraden naar 5.1.1. Je moet hier eerst sn0wbreeze voor downloaden iH8sn0w.com en ook nog firmware ios 5.1.1 downloaden (deze kan je vinden via google). Programma Sn0wbreeze wijst zijn eigen uit, je kan er niets in fout doen.

Na dit te doen had ik terug Ios 5.1.1, maar nog altijd geen Modemfirmware. Dit heb ik opgelost via redsn0w (vind je ook via google). als je het programma opendoet, kan je kiezen tussen jailbreak en extra's. Kies eerst extra en kies dan "select IPSW" en open dan weer de firmware die je gedownload hebt voor Sn0wbreeze. Ga dan terug naar beginscherm en kies Jailbreak. Vink hier "Install Ipad Baseband" aan en druk op next. Volg nu de instructies van Reds0w. Als dit gedaan is, doe je deze stappen opnieuw maar nu vink je install Cythia aan en volg terug de stappan van het programma.

Als dit alles gedaan is en je Iphone is opnieuw opgestart, open dan de app Cythia op je Iphone (meestal naar 2de scherm scrollen). Eerste keer dat je de app opent moet je weer wat stappen volgen en hem even laten installeren. Dit gedaan, zoek dan Ultrasn0w op en installeer dit.

Ik weet het dit is nen hele boterham, maar na dit alles werkt mijn Iphone terug perfect

Case opgelost!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "Deze iPhone kan niet worden gebruikt" Ppim iTunes 0 22-01-12 00:31
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." zozamis Unlock 10 21-12-11 20:48
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." JSM93 Unlock 20 09-03-09 20:52
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
Help.., "iPhone kan niet worden hersteld"... CadmanF Archief 13 14-03-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.