//

iPad start aantal apps niet meer op

iPad start aantal apps niet meer op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Sinds een half jaar heb ik een iPad 3 16gb Wi-Fi gekocht en zeer tevreden over het apparaat. Na aanschaf had ik gelijk jailbreak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-12, 17:59
bragra bragra is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard iPad start aantal apps niet meer op

Goedendag,

Sinds een half jaar heb ik een iPad 3 16gb Wi-Fi gekocht en zeer tevreden over het apparaat.
Na aanschaf had ik gelijk jailbreak ios 5.1.1 toegepast.

Voor een aantal weken kreeg ik een langzamere ipad en startte apps niet meer op, toen de update naar ios 6.0.1 uitgevoerd en werken sommige apps nog steeds niet meer een aantal voorbeelden

- Fifa 13 (start op maar stopt na 30 seconde)
- Nova 3 (start helemaal niet)
- Gta vice city (werkt langzaam)

Deze apps heb ik meermaals opnieuw geïnstalleerd

Iemand een oplossing want dit is erg vervelend

Mvg Bram
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-12, 23:06
michel30 michel30 is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 15
Standaard

Misschien help 1 van deze tips :

iPad herstarten
Een simpele herstart van je iPad doet wonderen. Is je iPad traag? Of heb je last van een haperende applicatie? Of vind je de accuduur van je iPad te kort? Als de Apple tablet voor een langere periode aanstaat of in standby staat dan is het slim om de iPad een keer opnieuw op te starten.

Het herstarten van een iPad is simpel. Zorg eerst dat de iPad uitstaat, en zet ‘m daarna weer aan.
iPad uitzetten: Druk de standby-knop langere tijd in totdat je een rode schuifbalk ziet. Sleep deze balk opzij om de iPad uit te schakelen.
iPad aanzetten: Houd de standby-knop ingedrukt totdat het Apple-logo verschijnt. De iPad start automatisch op.
iPad hard reset
Als bovenstaande oplossing het probleem niet verhelpt, of als je iPad is vastgelopen (freeze) of niet meer via de normale methode aan wil, dan zul je over moeten schakelen op een hard reset. Bij een hard reset blijft je persoonlijke data en instellingen bewaard.
Zorg eerst dat de iPad uitstaat, als dat nog niet het geval is. Houd de standby-knop en de home-knop tegelijk voor een tiental seconden ingedrukt. Na ongeveer 10 seconden verschijnt het Apple logo, waarna de iPad opnieuw opstart. Het opstarten kan langer duren dan normaal. Nu heb je de iPad gereset.
iPad terugzetten op fabrieksinstellingen
Let op: als je alle data wist, zorg dan voor een backup van je iPad gegevens [link volgt], als je deze later nog wilt gebruiken.
Ga naar ‘Instellingen’;
Ga naar ‘Algemeen’;
Ga naar ‘Stel opnieuw in’.

Hopelijk helpt dit voor je.
  #3  
Oud 02-01-13, 00:49
bragra bragra is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Goedeavond en gelukkig nieuw jaar

terug van vakantie gekomen.
Ipad vaak herstart op de bovenstaande
Kan ik iCloud backup terug zetten van ipad of moet dit juist niet

Mvg Bram
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad start niet meer op.. flipskee iPad algemeen 13 03-06-12 23:12
Ipad start niet meer op lenstam iPad algemeen 9 18-11-11 15:21
ipad 2 start niet meer op mayoo_gaaius iPad algemeen 6 12-10-11 21:31
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer zorphion iPad algemeen 4 06-12-10 02:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.