//

Veel crashes --> herstellen naar fabrieksinst. met behoud van foto's, agenda, ...

Veel crashes --> herstellen naar fabrieksinst. met behoud van foto's, agenda, ... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Omdat mijn Iphone vaak crashed (bijna dagelijks) had ik graag hem naar fabrieksinstellingen hersteld. Het zou de bedoeling zijn om hem daarna opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-13, 17:37
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard Veel crashes --> herstellen naar fabrieksinst. met behoud van foto's, agenda, ...

Dag iedereen,

Omdat mijn Iphone vaak crashed (bijna dagelijks) had ik graag hem naar fabrieksinstellingen hersteld. Het zou de bedoeling zijn om hem daarna opnieuw te jailbreaken op ios 5.1. Ik vroeg me af of dit mogelijk is of niet? (of is het dan automatisch ios 6 na herstel?)
Indien dit mogelijk is (of niet, dan wacht ik tot de volgende jailbreak uitkomt), dan had ik graag geweten hoe ik mijn foto's, agenda, notities, berichten niet verlies? Ik had gedacht aan icloud, maar ik heb hier weinig ervaring mee. Als ik deze zaken op icloud plaats, en daarna op mijn opnieuw gejailbreakte iphone mijn (vb) foto's wil plaatsen, komen deze dan terecht op mijn filmrol? Of komen deze in een aparte map terecht? + kun je die foto's zonder internetconnectie bekijken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-13, 17:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown Bekijk bericht
Omdat mijn Iphone vaak crashed (bijna dagelijks) had ik graag hem naar fabrieksinstellingen hersteld. Het zou de bedoeling zijn om hem daarna opnieuw te jailbreaken op ios 5.1. Ik vroeg me af of dit mogelijk is of niet? (of is het dan automatisch ios 6 na herstel?)
1) Terugzetten naar de fabrieksinstellingen op de iPhone zelf is niet mogelijk icm. jailbreak;
2) Je kan herstellen naar iOS 5.x.x met iTunes als je de SHSH hashes voor de gewenste firmware hebt;
3) Foto's en tuti quanti kan je het best back-uppen met iTunes;

Voor een herstel naar iOS 5.x.x lees de blog van het iPhone Dev team:
Dev-Team Blog

Succes gewenst
  #3  
Oud 12-01-13, 09:37
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
1) Terugzetten naar de fabrieksinstellingen op de iPhone zelf is niet mogelijk icm. jailbreak;
2) Je kan herstellen naar iOS 5.x.x met iTunes als je de SHSH hashes voor de gewenste firmware hebt;
3) Foto's en tuti quanti kan je het best back-uppen met iTunes;

Voor een herstel naar iOS 5.x.x lees de blog van het iPhone Dev team:
Dev-Team Blog

Succes gewenst
Bedankt voor het mooie, overzichtelijke antwoord. Ik wacht wel tot de volgende jb (voor de zekerheid). Maar toch nog de volgende vraag: als ik foto's en dergelijke backup met iTunes, dan back ik de 'slechte' jailbreakbestanden toch ook up?
  #4  
Oud 12-01-13, 09:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown Bekijk bericht
Maar toch nog de volgende vraag: als ik foto's en dergelijke backup met iTunes, dan back ik de 'slechte' jailbreakbestanden toch ook up?
Dat klopt. Maar die jailbreak bestanden zijn alleen "slecht" als je de backup gaat terugzetten op een iPhone zonder jailbreak met iOS 6.x.x.. Ook op iOS 6.x.x met jailbreak kan die backup soms problemen veroorzaken.

Zet je die backup terug op een iPhone met iOS 5.x.x + jailbreak dan is er niets aan de hand.

Die foto's enz... kan je eventueel uit de backup plukken met appjes zoals iPhone Backup Extractor. Synchroniseren met Photostream en iCloud gaat natuurlijk ook.
  #5  
Oud 18-01-13, 15:19
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Synchroniseren met Photostream en iCloud gaat natuurlijk ook.
Ik vroeg me af of indien ik dit op deze manier doe, als ik dan mijn foto's terug wil bekijken, staan deze dan terug op mijn filmrol opgeslagen of een andere map? + kan ik deze zonder internetverbinding bekijken (dus eigenlijk zoals ze nu op mijn iphone staan).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstellen naar fabrieksinstellingen met behoud van ios 5.1 Ldeng iPad algemeen 14 11-01-13 20:44
iPhone: 4.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband LabTeov Jailbreak 9 17-11-10 18:23
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 16:13
iPhone: Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98??? tomtom100 Jailbreak 7 20-05-10 00:49
iPhone: 3GS 3.01 naar 3.1.2 met behoud van JB. kozok Jailbreak 9 22-10-09 01:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.