//

iPhone 4 start niet meer op na verkeerde jailbreak

iPhone 4 start niet meer op na verkeerde jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal allereerst een zeer fijne zondag toegewenst. Ik zit met een probleem, ik heb de iPhone 4 van een vriend hier, en daar stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-13, 13:54
fistfull95 fistfull95 is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 4 start niet meer op na verkeerde jailbreak

Hallo allemaal

allereerst een zeer fijne zondag toegewenst.

Ik zit met een probleem, ik heb de iPhone 4 van een vriend hier, en daar stond vanaf de fabriek een simlock op van kpn/hi. nou wou ik die er dus graag afhalen zodat iemand anders de iPhone kon gebruiken, dus ik start redsn0w op, en doorloop de standaard jailbreak procedure.

Echter ergens in het midden zegt redsn0w dat de keys.plist mist. ik heb toen even gegoogled, en gevonden dat ik dan gewoon de source ispw moest inladen via redsn0w. Hier is het hoogstwaarschijnlijk fout gegaan..

Ik heb iOS 4.2.1 geladen, terwijl er volgens mij 4.2 opstond (gaf redsn0w aan, maar was uiterst onduidelijk). Toen ging de jailbreak zelf wel goed en zag ik alles wat ik gewend was van andere apparaten die ik wel eens heb gejailbroken. Echter toen het apparaat opnieuw ging opstarten, bleef hij hangen bij het apple logo (bootloop dus).

Ik krijg het apparaat maar niet uit de bootloop, en 4.2 ispw kan ik maar nergens vinden waar die goed te downloaden is. Probleem dus x)
Ik heb niet echt zin om tegen mn vriend te moeten zeggen van, ja sorry je haalt je iPhone één dag uit de doos, en ik sloop het meteen voor je, dus heeft iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Ivo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-13, 13:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fistfull95 Bekijk bericht
Ik krijg het apparaat maar niet uit de bootloop, en 4.2 ispw kan ik maar nergens vinden waar die goed te downloaden is.
Een goed ipsw bestand, ook voor oudere firmware, kan je in onderstaande link downloaden:

Download iOS firmwares, jailbreak tools and more

Of beter nog in de handtekening van de Beheerder iScorpio staat ook een goede link.

Probeer om het ding in DFU mode te zetten en begin dan opnieuw.
  #3  
Oud 03-03-13, 14:01
fistfull95 fistfull95 is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

dank u.

als redsn0w aangeeft dat de iPhone 'iphone3 1_4. 2_8c134' is, mag ik dan aannemen dat het dan over een gewone 4.2 gaat?

EDIT: de 4.2 versie staat niet op de pagina die u mij gaf, alleen de 4.2.1 versie
EDIT2: heb toch de 'goede' firmware gevonden, maar redsn0w zegt dat hij deze niet herkend. Gaarne hulp

Laatst gewijzigd door fistfull95; 03-03-13 om 14:23.
  #4  
Oud 03-03-13, 17:38
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

heb je ook het imeinummer dan check ik de simlockstatus voor je.
Bij mijn weten hebben hi/kpn heen simlock.
Als dat zo is kan je gewoon 6.1.2 erop zetten.
  #5  
Oud 03-03-13, 17:43
fistfull95 fistfull95 is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hem nu zo ver dat ik iOS 6.1.2 erop heb. Echter heb ik nu geen bereik met mijn Tele2 simkaart.

Ik heb even het IMEI nr getraceerd, en daar komt uit dat de telefoon niet geactiveerd is, wat kan kloppen gezien het feit dat ik hem heb gehacktivate.

Ik heb al ultrasn0w geinstalleerd, zonder resultaat
  #6  
Oud 03-03-13, 18:03
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

pm mij het imeinummer uit je telefoon en niet je simtray of de doos maar uit het info scherm van de telefoon zelf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start niet meer op na update en jailbreak mummie42 Jailbreak 4 13-10-11 22:49
iPhone: Iphone start niet meer op na Jailbreak imaurer Jailbreak 2 18-07-11 19:36
iPhone: iphone start niet meer op na jailbreak stevenvandenheuvel Jailbreak 4 26-11-10 22:35
FW 3.1.2: iPhone 3GS start niet meer op na Jailbreak (blackra1n) mgpg89 Archief 5 17-01-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.