//

iPhone 5 uit Australië jailbreaken met iOS 6.1.3

iPhone 5 uit Australië jailbreaken met iOS 6.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hoeft niet je hele IMEI nummer te geven toch? Ik snap het goed hoor, ik geef ook m'n IMEI aan niemand. Stel je dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-05-13, 22:56
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je hoeft niet je hele IMEI nummer te geven toch?

Ik snap het goed hoor, ik geef ook m'n IMEI aan niemand. Stel je dan voor dat je helemaal geen weet hebt van wat gebruiker X en Y op het forum doen (hoe weet hij nou dat jullie een bepaald programma hebben of de juiste websites kennen?), dan is dat natuurlijk erg verdacht, hoe welgemeend ook van jullie kant.

Hij mag wel meer dank tonen in zijn reactie, maar verder zou ik het hem niet aanrekenen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-05-13, 23:11
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Als hij de eerste 14 cijfers geeft is dat voor het programma wat ik gebruik genoeg.
Dat laatste cijfer wordt het controle cijfer.
Maar succes verder.
  #23  
Oud 08-05-13, 02:10
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nou Mathijs, je ziet het. Mocht je je kans willen grijpen, er zijn twee gebruikers die je een aanbod hebben gedaan om het voor je op te zoeken (privébericht sturen naar één van beiden). Dank je liever, dan kunnen wij verder niets meer voor je betekenen in dezen
  #24  
Oud 08-05-13, 04:36
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard

Bedankt voor alle hulp, ze zal dan moeten wachten tot er een jailbreak is voor iOS 7.
  #25  
Oud 08-05-13, 08:39
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

een jailbreak zal je niet helpen met unlocken, vraag maar aan de duizenden die nog steeds op de software unlock voor de iphone 4 wachten.
  #26  
Oud 08-05-13, 10:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathijs666 Bekijk bericht
Nee, dat doe ik niet, volgensmij is een EMEI nummer hetzelfde als een pincode en het serie nummer en die geeft ook niemand.
Het kan best zijn dat volgens jou het EMEI nummer hetzelfde is als een pincode en het serienummer. Volgens jou bestaat er ook een jailbreak voor iOS 6.1.3 voor de iPhone, wat ook niet het geval is

Het IMEI-nummer is de unieke identificatie van het toestel.

Als je het toestel wil laten unlocken zal je het IMEI-nummer aan senna22 moeten geven. Je kan het natuurlijk ook achterlaten op één van die obscure websites die pretenderen dat ze een iPhone 5 kunnen unlocken. Dat zijn dan websites van hetzelfde kaliber als diegene die volgens jou iOS 6.1.3 op een iPhone 5 kunnen jailbreaken.

Reken maar niet meer op een softwarematige unlock dmv. een jailbreak. Dat is voltooid verleden tijd
  #27  
Oud 08-05-13, 10:33
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Iemand heeft een iPhone 5 uit Australië alleen deze draait op iOS 6.1.3.

Zal ie zelf wel wezen,een miskoop gedaan zeker,er word een poging gedaan om te helpen degene wantrouw jeiedereen wat doe je hier dan,we zijn hier om elkaar te helpen !
en een imei is gebonden aan je telefoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? mahdi1203 Jailbreak 1 11-03-12 21:10
iPhone: iPhone 3GS met ios 4.0 al te jailbreaken? Raikonen1 Jailbreak 2 04-07-10 20:00
iPhone 3GS uit Australië KillerBeeNLD Koopinformatie Rest van de wereld 5 23-09-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.