//

tweaks en apps niet meer zichtbaar in cydia

tweaks en apps niet meer zichtbaar in cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Gisteren wilde ik de tweak auxo via winterboard een ander 'theme' geven iets wat ik al vaker gedaan had. Echter na de respring bleef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-13, 14:42
quip's schermafbeelding
quip quip is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard tweaks en apps niet meer zichtbaar in cydia

hallo

Gisteren wilde ik de tweak auxo via winterboard een ander 'theme' geven iets wat ik al vaker gedaan had. Echter na de respring bleef mijn iPhone hangen op het apple logo!
heb alles geprobeert om deze weer opgestart te krijgen; iTunes herkende de iPhone nog wel en kon gelukkig via ifunbox in m'n bestandsysteem komen en heb de 5 laatste tweaks verwijderd maar dit heeft niks geholpen!
Maar ik moest wat verzinnen want wilde niet herstellen want dan zou ik naar ios 6.1.4 gaan en dat zou betekenen geen jb.
Als laatste redmiddel heb ik besloten om m'n iPhone te re-jailbreaken en dit heeft geholpen !! heb wel m'n laatste backup terug moeten zetten ivm contacten die niet zichtbaar waren en mailadressen maar dat was geen probleem ,dat komt nu...

door de re-jailbreak is cydia dus opnieuw geinstalleerd, al mijn oude cydia tweaks en apps werken nog voledig maar zijn niet meer zichtbaar in de nieuwe cydia (wat ik wel kan begrijpen)

mijn vraag is nu hoe kan ik cydia laten zien wat ik al heb aan tweaks en apps ? ik heb bv zephyr er op staan en voledig werkend maar volgens de nieuwe cydia heb ik em officeel gekocht en kan ik deze installeren ..
en wat gebeurt er als ik dat daadwerkelijk zou doen ??
en wat als ik een geheel nieuwe tweak instaleer via cydia zou deze dan niet vastlopen?

hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft

bvd
__________________
mislukken is zoveel mooier dan nooit proberen !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Al je geïnstalleerde Cydia apps, tweaks & themes Bubbly Jailbreak apps en thema's 2 13-03-13 14:16
lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 Geert1976 Jailbreak apps en thema's 327 19-02-13 11:22
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! diikoeneke Jailbreak apps en thema's 3 21-09-10 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.