//

LanchDeamons toevoegen

LanchDeamons toevoegen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb sinds kort mijn launch deamon com.apple.afcd.plist van mij iPhone 5 afgehaald. Is niet goed gegaan en zonder deze deamon kan iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-13, 17:32
verdoux verdoux is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Exclamation LanchDeamons toevoegen

Beste allen,

Ik heb sinds kort mijn launch deamon com.apple.afcd.plist van mij iPhone 5 afgehaald. Is niet goed gegaan en zonder deze deamon kan iTunes mijn iPhone niet herkennen. Ik heb deze in combinatie met een andere deamon weggehaald. Had ik nooit mogen doen...

Concreet mijn vraag: waar haal ik deze deamons vandaan en hoe voeg ik deze toe zodat mijn iPhone daadwerkelijk de deamon leest.

Alvast bedankt,

Greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-13, 17:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verdoux Bekijk bericht
Concreet mijn vraag: waar haal ik deze deamons vandaan en hoe voeg ik deze toe zodat mijn iPhone daadwerkelijk de deamon leest.
Dat kan allemaal alleen weet ik niet hoe men dat op een Windowsbak voor mekaar kan krijgen. Als je die daemons met iFile verwijderd hebt en de prullenbak is ingeschakeld kan je die daemons uit de prullenbak terugzetten.
  #3  
Oud 18-07-13, 13:55
verdoux verdoux is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat kan allemaal alleen weet ik niet hoe men dat op een Windowsbak voor mekaar kan krijgen. Als je die daemons met iFile verwijderd hebt en de prullenbak is ingeschakeld kan je die daemons uit de prullenbak terugzetten.
Dat klinkt al als een oplossing. Heb zitten kijken in iFile maar kan de prullenbak niet vinden. Ook niet via Google. Kun je mij misschien uitleggen hoe ik de Deamons terugzet uit de prullebak in iFile. Thanks!
  #4  
Oud 18-07-13, 14:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de Trash in iFile niet verschijnt dan heb je die ook niet ingeschakeld. Kijk in iFile -> Settings -> File Manager of de Trash ingeschakeld is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Podcasts toevoegen psvpas iTunes 0 26-08-11 18:03
Windows: bestanden toevoegen perlan iTunes 0 21-12-09 22:27
Ringtones toevoegen Quatz Archief 2 06-04-09 20:00
Applicaties toevoegen jjvanarend Unlock [archief] 10 16-05-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.