//

iPhone omruilen, SHSH Blobs?

iPhone omruilen, SHSH Blobs? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 5 op dit moment waarvan de power connector kapot is. Op deze iPhone heb ik op dit moment iOS 6.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-13, 20:45
JelmerJ. JelmerJ. is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Exclamation iPhone omruilen, SHSH Blobs?

Hallo,

Ik heb een iPhone 5 op dit moment waarvan de power connector kapot is. Op deze iPhone heb ik op dit moment iOS 6.1 draaien. Nu krijg ik als ik terug ga naar Apple een nieuw toestel, maar daar staat waarschijnlijk iOS 7 op. Aangezien ik mijn iPhone graag wil kunnen Jailbreaken moet ik deze zien te downgrade naar iOS 6.x. Kan ik nu iets doen om het nieuwe toestel te downgraden? Heeft het bijvoorbeeld nut om SHSH blobs op te slaan van dit toestel? Of is dit hardware gebonden?

Ik gebruik verder een Macbook Air met OS 10.9.

Met vriendelijke groet,
Jelmer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-13, 20:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JelmerJ. Bekijk bericht
Heeft het bijvoorbeeld nut om SHSH blobs op te slaan van dit toestel?
Je kan met TinyUmbrella de SHSH hashes opslagen. Maar je kan er niets mee doen. Ook niet downgraden want het is onmogelijk om een iPhone 5 te downgraden.
  #3  
Oud 07-11-13, 20:51
JelmerJ. JelmerJ. is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je kan met TinyUmbrella de SHSH hashes opslagen. Maar je kan er niets mee doen. Ook niet downgraden want het is onmogelijk om een iPhone 5 te downgraden.
Dus ik zit vast aan iOS 7? Geen enkele andere mogelijkheid om terug te gaan naar iOS 6.1?
  #4  
Oud 07-11-13, 20:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JelmerJ. Bekijk bericht
Dus ik zit vast aan iOS 7?
Als er op die nieuwe iPhone 5 iOS 7 staat zit je vast aan iOS 7. Het is totaal absoluut volstrekt onmogelijk om een iPhone 5 te downgraden naar een firmware die Apple niet meer signeert.
  #5  
Oud 08-11-13, 01:09
JelmerJ. JelmerJ. is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als er op die nieuwe iPhone 5 iOS 7 staat zit je vast aan iOS 7. Het is totaal absoluut volstrekt onmogelijk om een iPhone 5 te downgraden naar een firmware die Apple niet meer signeert.
Downgrade iOS 7 | 7.0.3 - 7.0 to iOS 6.1.3, iOS 5.1.1, iOS 4.3.3

Is dit een scam?
  #6  
Oud 08-11-13, 02:04
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ja alles is een scam.. Kijk naar de officiele site van evad3rs..
evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs

Uiteraard zal op iPhoneclub ook het een en andere staan als er een mogelijke jailbreak uitkomt.
  #7  
Oud 08-11-13, 18:35
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JelmerJ. Bekijk bericht
Lol die website. Voel je vrij om proefkonijn te zijn, ze kunnen toch niets uitvoeren met je telefoon als je die site bezoekt
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #8  
Oud 09-11-13, 21:22
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Die video lol, iemand die beweert dat je door een game te spelen een exploit kan starten :LOL

Maar er is wel een methode die zorgt dat je een paar game-emulators op iOS 7 kan krijgen en die werkt wel. Het enige wat je moet doen is de tijd op een dag in 2012 zetten en het installeren. Ik gebruik via deze manier iDos (een DOS emulator) op mijn iPad 4 met iOS 7.0.3, uiteraard zonder jailbreak want dat kan nog niet. Ik heb ook nooit een jailbreak gehad want de iPad kwam met 6.1.3 uit de doos.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #9  
Oud 09-11-13, 22:17
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Niet te geloven dit soort scams! Je moet op een linkje klikken en dan een game uit de iTunes store downloaden en spelen, en hopla, je zit op een lagere iOS versie? Hoe letterlijk moeten ze nog zeggen dat je gewoon op een reclamebanner klikt? Ik zet ook zo'n site op. Als je op 10 reclamebanners klikt zijn als bonus ook meteen de iPhones van je buurman en oma gedowngraded èn gejailbreakt

Maar, even serieus, dat is wel het nadeel van jailbreaken. Het is zo kwetsbaar. Even herstellen of je toestel omruilen met een defect en je bent je jailbreak kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs SHSH Blobs opslaan van 6.1.2? flashingst iPhone algemeen 6 15-07-13 09:09
iPhone 5 SHSH blobs nog niet op te slaan? XIII iPhone algemeen 1 01-11-12 23:08
iPhone: SHSH blobs opslaan lukt niet Iphone 4s 5.1.0 Exclusiivez Jailbreak 1 19-05-12 20:59
iPhone: SHSH Blobs iPhone 4S 5.1 RickL Jailbreak 2 14-03-12 22:15
SHSH blobs 4.1 of 4.0 voor iphone 4 diroye Jailbreak apps en thema's 9 24-01-11 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.