//

iPhone 5 Apple logo loop probleem

iPhone 5 Apple logo loop probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mede-apple gebruikers! Ik bezit dus een iphone 5 16 gb waarvan de vergrendelknop kapot is. Nu heb ik vanochtend de jailbreak voor ios7 van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-12-13, 19:25
schoonaert schoonaert is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone 5 Apple logo loop probleem

beste mede-apple gebruikers!

Ik bezit dus een iphone 5 16 gb waarvan de vergrendelknop kapot is. Nu heb ik vanochtend de jailbreak voor ios7 van evasion geprobeerd op mijn iphone , dit ging helemaal correct tot op het einde en nu zit ik constant met een wit scherm en zwart logo. Normaal is dit niet zo een probleem , gewoon in DFU mode plaatsen en recovery doen.. MAAR!! omdat ik geen powerbutton heb lukt dit niet , en ik heb geprobeerd om met redsnow te doen en dit lukt maar de computer en dus ook itunes detecteerd mijn iphone niet. Ook tinyumbrella detecteerd mijn iphone niet en mijn windows computer ook niet, dus als ik hem inplug gebeurd er niet, iphone laad wel op !

iemand die mij aub kan helpen ...

dank ! en prettige feestdagen !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-13, 19:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien werkt het:

iClarified - iPhone - How to Enter DFU Mode With a Broken Home or Power Button (Windows)
  #3  
Oud 25-12-13, 19:36
schoonaert schoonaert is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

dat is het probleem .. ik heb dit inderdaad gedaan maar itunes detecteerd mijn iphone niet dus kan niet restoren ..
  #4  
Oud 25-12-13, 19:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, dan zal je die power knop moeten laten herstellen. Jailbreaken op een iPhone met een defecte power/home knop is zoiets als uit een vliegtuig springen zonder valscherm.

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val' MilanXS iPhone algemeen 2 04-04-12 14:52
iphone 3G itunes logo probleem PearLRoX iTunes 2 06-01-12 14:40
probleem! apple logo verdwijnt niet sjorsmaster Archief 3 10-12-08 20:11
Apple logo in een loop atonba Archief 2 07-10-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.