//

Jailbreak 4.2.1 Ipod touch 2, 8gb(MC)

Jailbreak 4.2.1 Ipod touch 2, 8gb(MC) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Mijn dochter van 10 heeft een ipod touch (4.2.1 Ipod touch 2, 8gb(MC)) gekocht via marktplaats. Ding werkt als een trein maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-14, 12:39
Rafalaan Rafalaan is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard Jailbreak 4.2.1 Ipod touch 2, 8gb(MC)

Hallo Allemaal,

Mijn dochter van 10 heeft een ipod touch (4.2.1 Ipod touch 2, 8gb(MC)) gekocht via marktplaats. Ding werkt als een trein maar nu wil ik hem graag jailbreaken.. echter.. na al 3u op internet rondgekeken kom ik er maar niet uit en zie ik even door de bomen het bos niet meer.

Achteraf had ze beter door kunnen sparen voor een betere maar ze moest en zou er een hebben natuurlijk.

Ik weet dat er al verschillende topics er over zijn geweest over het jailbreaken van deze ipod,echter bij de meeste download linken op internet naar een programma (zoals Greenpois0n) doet de link het niet etc.. Of het werkt niet (of ik doe iets verkeerds).

Ik ben een behoorlijke leek dus als iemand mij duidelijk uit kan leggen wat ik moet doen en met welk programma zou ik enorm geholpen en blij zijn.

Alvast bedankt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2014 om 12:41 ----------

whited00r heb ik geprobeerd, echter zie ik totaal geen verandering..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-14, 12:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer het eens met de juiste versie van Greenpois0n of anders met Redsn0w:

Download GreenPois0n RC6.1 for Mac, Windows

Dev-Team Blog
  #3  
Oud 14-01-14, 12:45
Rafalaan Rafalaan is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Mijn dank is nu al groot! heb me suf gezocht naar een link die wel werkte voor GreenPoison, ga het meteen proberen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2014 om 12:59 ----------

En hij doet helemaal niets meer zwart scherm en geeft geen enkel teken van opstarten etc

ojee.. iemand een idee??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2014 om 13:15 ----------

Ja gelukt! uiteindelijk reageerde hij toch op de usb aansluiting, heb hem kunnen herstellen en toen opnieuw geprobeerd!
Heel erg bedankt voor je hulp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 4 8GB 5.1.1 Jailbreak wolflohuis Jailbreak apps en thema's 4 26-05-12 20:42
iPod touch: Jailbreak Ipod Touch 8Gb 4.0 MassiveSlak Jailbreak 16 05-08-10 15:47
Ipod Touch 8GB Start niet op na jailbreak Mypod Archief 1 30-01-10 19:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.