//

Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn iphone 4S

Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn iphone 4S discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Allereerst wil ik mezelf even voorstellen voordat ik mijn probleem aan jullie laat zien aan de hand van een filmpje. Ik ben een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-14, 17:52
MinusMilitia MinusMilitia is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn iphone 4S

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mezelf even voorstellen voordat ik mijn probleem aan jullie laat zien aan de hand van een filmpje. Ik ben een groot apple fan en vind het zeker geweldige apparaten. Alleen sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn iPhone 4S 16GB. Even korte info voordat ik het filmpje laat zien. De iphone is gejailbreakt , het bovenste knopje (power button) is kapot , en een paar dagen na de jailbreak kreeg ik opeens een wit scherm die volledig op en neer ging , het beeld trilde van alle kanten van links naar rechts en van boven naar onder. Daarna viel mijn iphone uit en gebeurt er dit steeds nadat ik mijn iphone in de oplader doe:

Problem after white screen Iphone 4S - YouTube

De buffer cirkel blijft maar uren lang achter elkaar aan. Ook kan mijn mobiel geen verbinding met itunes maken.

Wie weet er een oplossing voor dit probleem?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-14, 10:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Op een iPhone met defecte knoppen installeer je beter geen jailbreak. Er zijn maar twee knoppen en als de helft van de knoppen defect is wordt het heel moeilijk om een harde reset uit te voeren of om het ding in DFU mode te zetten.

Start de iPhone op in Safe Mode en kijk of het dan wel werkt. Eventueel kan je de laatst geïnstalleerde tweaks verwijderen.
  #3  
Oud 17-04-14, 17:24
MinusMilitia MinusMilitia is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard

Ja daar heb je gelijk in. Is het bijvoorbeeld geen optie om de power button te laten maken zodat ik hem weer kan restoren in itunes? Nu kan ik namelijk helemaal niks. En hoe zet je hem eigenlijk in de 10 secondend dat mijn mobiel heel even aan staat in safe mode?

Alvast bedankt
  #4  
Oud 17-04-14, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MinusMilitia Bekijk bericht
En hoe zet je hem eigenlijk in de 10 secondend dat mijn mobiel heel even aan staat in safe mode?
Zodra de iPhone opstart en het appeltje verschijnt de volume + (geluid +) knop indrukken. Laat die knop maar herstellen dan kan je het tenminste in DFU mode zetten of een harde reset uitvoeren.
  #5  
Oud 17-04-14, 21:47
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Op een iPhone met defecte knoppen installeer je beter geen jailbreak.
Of juist wel. Er zijn namelijk tools om knoppen na te bootsen via het scherm.
  #6  
Oud 18-04-14, 07:53
darknidja darknidja is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 36
Standaard

Zorg dat je Iphone helemaal uit is.
Als je Iphone helemaal uit is, zet hem aan en hou de + knop ingedrukt.
De Iphone start nu is een soort safe mode van de jailbreak.
Als het probleem er nu niet meer is is er een tweak die het probleem veroorzaakt.
Als het een tweak is maar je weet niet welke, ga dan naar cydia -> beheren -> pakketten en verwijder dan cydia substrate.

(Cydia substrate zorgt ervoor dat alle tweaks werken, het verwijderd dus alle tweaks!! Cydia substrate word wel opnieuw geinstalleerd als je een tweak opnieuw download dus daar hoef je je geen zorgen over te maken)
  #7  
Oud 18-04-14, 08:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Of juist wel. Er zijn namelijk tools om knoppen na te bootsen via het scherm.
En die tools werken zolang het ding opstart.
  #8  
Oud 18-04-14, 18:34
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darknidja Bekijk bericht
(Cydia substrate zorgt ervoor dat alle tweaks werken, het verwijderd dus alle tweaks!! Cydia substraten word wel opnieuw geinstalleerd als je een tweak opnieuw download dus daar hoef je je geen zorgen over te maken)
De meeste tweaks*

FTFY
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik heb een vraag over kortere Wi-Fi op mijn iphone dan die van mijn vriend julian7701 iPhone algemeen 7 23-08-13 13:02
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 12:25
help!! Heb een probleem met mijn aan/uit-knop! acg iPhone algemeen 2 26-06-08 20:49
hallo hallo ben een nieuwe ? anandsoem Archief 2 27-02-08 07:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.