//

Verschillende problemen

Verschillende problemen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb enige tijd geleden mijn iPad air met iOS 7.0.6 gejailbreakt. Sinds eergisteren doet hij vreemd. Safari crasht en sinds gister ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-14, 14:14
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Exclamation Verschillende problemen

Hallo allen,

Ik heb enige tijd geleden mijn iPad air met iOS 7.0.6 gejailbreakt. Sinds eergisteren doet hij vreemd. Safari crasht en sinds gister ook mijn mail. Ik heb verschillende zaken geprobeerd:

* cydia apps nagekeken (heb geen app********nc of die andere)
* in terminal /var/mobile/Library/Caches/ de 2 bestanden verwijderd
* alle gegevens en instellingen opnieuw ingesteld
* semi restore uitgevoerd

Allen hebben niet geholpen. Omdat ik graag wel een aantal tweaks en apps wil behouden die alleen mogelijk zijn met een jailbreak zit ik nogal vast. Ik kan wel andere apps gebruiken, maar vind de standaard safari en mail gemakkelijker.

Overigens zie ik veel apps niet in Cydia. Dit maakt het juist uitzoeken van alle apps/tweaks lastiger. Waarschijnlijk is dit gebeurd na de semi restore.

Ik kan ook geen SHSH blogs krijgen oid. Weet iemand hoe ik een gewone restore kan uitvoeren zonder de 3194 fout?

Alvast erg bedankt.
Groetjes Sentmen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-14, 14:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sentmen Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik een gewone restore kan uitvoeren zonder de 3194 fout?
Je kan een iPad Air alleen herstellen naar iOS 7.1.1. Alle andere iOS 7 versies zullen de iTunes fouten 3194, 16xx en 4xxx veroorzaken.
  #3  
Oud 15-05-14, 14:20
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Oké. Dan raak ik dus mijn jailbreak kwijt. Zet er nog liever android oid. (Waar ik een gruwelijke hekel aan heb) dan dat ik hem update naar 7.1.1.

Mijn mail en safari moet gewoon werken. Zo lastig moet dit lijkt me toch niet zijn?
  #4  
Oud 15-05-14, 14:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sentmen Bekijk bericht
Zo lastig moet dit lijkt me toch niet zijn?
Cydia heeft alle standaard apps naar /var/stash/Applications/ verplaatst. Als daar een probleem is opgetreden, met bv. de symlinks, kan dat wel lastig zijn (lijkt mij).
  #5  
Oud 15-05-14, 14:31
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Het vreemde is. Dit is gebeurd na een reboot (omdat de accu op was). Na de reboot is safari kapot gegaan.

Na de 2e reboot (omdat ik safari wou herstellen) is me mail ook in een crash loop gekomen. Zal niet land duren totdat mijn agenda, todo en me instellingen eraan gaan. Tevens kan ik ook niet gaan debuggen ofzo?

In de diagnose en gebruik staat niks...
  #6  
Oud 15-05-14, 17:34
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Gebruik Chrome en stel deze via BrowserChooser(Cydia-tweak) als standaard in en gebruik Nitrous zodat hij net zo snel sites opent als safari.

Voor e-mail: gebruik webmail of een app van jouw mailprovider. Helaas kun je die niet als standaard instellen.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschillende problemen op Iphone 3G Deere Power iPhone algemeen 0 22-11-10 12:33
Verschillende problemen met Cydia darkside Jailbreak apps en thema's 11 23-11-09 21:33
Verschillende problemen, vasthangen, usb probleem voetbalsterke__ iPhone algemeen 9 16-08-09 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.