App store updates onzichtbaar discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem: De appstore laat met een badge zien dat ik 9 updates heb. Echter, zodra ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store updates onzichtbaar
Dag allemaal,
Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem: De appstore laat met een badge zien dat ik 9 updates heb. Echter, zodra ik de appstore open om te updaten, meldt hij dat alle apps up to date zijn. Ook als ik de "aankopenlijst" open krijg ik een wit scherm. Erg vervelend, aangezien ik niet kan zien welke apps nu allemaal een update verdienen! Op google heb ik een uur of 2 lopen zoeken en daar vind ik enkele threats van 2 jaar oud, maar geen oplossing werkt bij mij! Info: iphone 5, ios 6.1, jailbreak. Ik hoop dat iemand hier bereid is te stoeien naar een oplossing! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Update je iOS naar 7.1.1. Deze updates werken alleen op iOS 7.1.1.
|
|
|||
|
|||
Dat probleem wordt veroorzaakt door een niet nader te noemen tweak die de mobile installation property list vernaggeld heeft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 mei 2014 om 10:08 ---------- Uhm.. En nu? Phone weggooien dan maar? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha ja shit.. Echt nog geen bekend probleem en dus oplossing? Wil ook niet graag mn jb eraf halen..
|
|
|||
|
|||
.....niemand?
|
|
||||
|
||||
Je kunt Semi restore proberen.
Het maakt je iphone weer als nieuw met de de jailbreak erop op de huidige firmware. Semi-Restore for iOS 5.0-7.1.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store-updates | jochinho | Jailbreak apps en thema's | 4 | 10-02-12 22:13 |
App Store Updates | JohnnyGui | iPhone Apps | 7 | 19-04-09 15:50 |
|
|