//

iPhone blijft hangen na in laadscherm

iPhone blijft hangen na in laadscherm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Waarschijnlijk heb ik iets gedaan waarbij de meeste mensen zouden zeggen: Dom. Komt ie: Telefoon (iphone 5) zat op ios 6.? met jailbreak. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-09-14, 07:06
heerlen1987 heerlen1987 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard iPhone blijft hangen na in laadscherm

Dag allemaal,

Waarschijnlijk heb ik iets gedaan waarbij de meeste mensen zouden zeggen: Dom. Komt ie:

Telefoon (iphone 5) zat op ios 6.? met jailbreak. Nu heb ik een nieuwe iphone 6 en kan de oude de deur uit. Om de telefoon te herstellen heb ik gebruik gemaakt van de optie die in de telefoon zit namelijk "herstel alle instellingen en wis iPhone". Dit gedaan en in eerste instantie een laadbalkje gezien. Vervolgens een draaiend laadscherm. Dit scherm heeft de hele nacht aangehouden en vanochtend bij het aan itunes hangen, geen gehoor. iTunes herkent uiteraard niks.
Ik kom nu niet meer uit het laadscherm! Is de enige optie om hem leeg te laten lopen? De telefoon was helemaal vol dus dat duurt helaas even!

Grt Finn

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2014 om 07:08 ----------

ow sorry, threat mag verwijderd worden. Ik speel wat met de home- en lockbutton en blijkbaar werkt hard reset nu ineens wel. Telefoon wordt herkend dus ik ga weer klooien!

Grt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
laadscherm vast



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s blijft hangen Hakann75 iPhone algemeen 11 08-03-12 19:56
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 20:36
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 17:09
iPhone blijft hangen (help) Kevster iPhone algemeen 3 30-05-10 21:07
iPhone blijft hangen Willempieee Unlock [archief] 6 03-04-08 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.