//

iPhone wordt herkend op computer maar niet in iTunes

iPhone wordt herkend op computer maar niet in iTunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 5S iOS 8.4 jailbreak TaiG, wordt niet herkend door iTunes maar wel op mijn computer. Ik kan dus niks synchroniseren en mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-09-15, 17:00
illestindo illestindo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Question iPhone wordt herkend op computer maar niet in iTunes

Hallo,

Mijn iPhone 5S iOS 8.4 jailbreak TaiG, wordt niet herkend door iTunes maar wel op mijn computer. Ik kan dus niks synchroniseren en mijn laatste synchronisatie is 15 juli. iTunes al geupdate naar de nieuwste versie, kabel is nog helemaal nieuw dus zal vast niet daar aan liggen.

Heeft iemand een oplossing voor dit zonder dat ik het in DFU mode moet zetten en al mijn gegevens kwijt raak plus jailbreak?

Alvast bedankt,

Ricco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-15, 17:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illestindo Bekijk bericht
Hallo,

Mijn iPhone 5S iOS 8.4 jailbreak TaiG, wordt niet herkend door iTunes maar wel op mijn computer.
Dat betekent dat de Windows Plug-and-Pray USB drivers werken maar de Apple Mobile Device Drivers (AMD) niet.

Verwijder iTunes compleet, incl. de AMD, met Revo Uninstaller. Installeer dan de laatste versie van iTunes opnieuw. Als het dan nog niet werkt zal je eens naar de JB tweaks moeten kijken die je geïnstalleerd hebt. Succes gewenst.
  #3  
Oud 07-09-15, 19:01
illestindo illestindo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ADM met Revo Uninstaller verwijderd. iTunes compleet verwijderd en het lukt nog steeds niet.

Ik heb het ook bij een andere computer geprobeerd en daar synchroniseerd het ook niet. Volgens mij ligt het aan mijn telefoon door de jailbreak. Wat moet ik kijken bij de jailbreak tweaks?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone wordt niet herkend door mijn computer Henkvdp iPhone algemeen 14 01-06-14 20:17
IPAD (1) in herstelmodus wordt niet door computer herkend finnie iPad algemeen 35 30-08-13 01:19
Iphone 5 wordt niet herkend (door Itunes) Desperation iPhone algemeen 6 30-11-12 12:49
Iphone 4 wordt niet herkend in Itunes passion4fashion iPhone algemeen 3 29-07-12 07:47
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.