//

Jawel hoor...Hij zit er aan te komen !!!

Jawel hoor...Hij zit er aan te komen !!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heb ik gejailbreaked via de site onlinejailbreak.com, rechtstreeks op de iphone zelf. Dat is geen malafide site. Mijn ipad heb ik gejailbreaked via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05-08-16, 13:12
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Mijn iphone heb ik gejailbreaked via de site onlinejailbreak.com, rechtstreeks op de iphone zelf. Dat is geen malafide site. Mijn ipad heb ik gejailbreaked via de Chinese site van Pangu.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-08-16, 15:54
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Ben vandaag terug van vakantie (updaten via iTunes lukte op andere pc niet) en wilde updaten en jailbreaken. Ben ik nu te laat of kan het nog?

Ben vandaag terug van vakantie (updaten via iTunes lukte op andere pc niet) en wilde updaten en jailbreaken. Ben ik nu te laat of kan het nog?

Update: geen reactie, toch geprobeerd. Lijkt vooralsnog gelukt
Jailbreak was gelukt maar hij wil telkens opnieuw opstarten. Ken de procedure zowat uit het hoofd

Laatst gewijzigd door Mireille005; 09-08-16 om 01:16. Reden: Update
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit hjhm iPhone algemeen 4 02-08-15 23:27
Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit Lotteeee iPhone algemeen 1 08-07-13 09:30
iPhone: is de iphone nog gejailbraked als hij in de herstelmodus zit pakoboy Jailbreak 7 18-07-10 15:57
thinner ( jawel ! ) achter glas Nicolas V iPhone algemeen 15 22-04-10 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.