//

Backup Iphone & Jailbreak

Backup Iphone & Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn nieuwe 3g gaan jailbreaken en dat moet geen probleem zijn met de pwnageTool. Nu heb ik net een backup gedraaid in iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-08, 00:13
kevinrommen kevinrommen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard Backup Iphone & Jailbreak

Ik wil mijn nieuwe 3g gaan jailbreaken en dat moet geen probleem zijn met de pwnageTool. Nu heb ik net een backup gedraaid in iTunes en dan staat er netjes in mijn voorkeuren dat hij om 22.34 een backup heeft gemaakt.

Alleen elke keer als ik een backup maak dan overschrijft hij mijn oudere backup.. Kan ik ook deze backup ergens opslaan zodat hij ze niet overschrijft zodat ik meerdere backups kan bewaren van verschillende maanden.

Deze vraag stel ik aangezien als de backup steeds wordt overschreven lijkt het me dat mijn iTunes mijn volgende backup ook overschrijft en dat zal een backup zijn met mijn jailbreak. Dan heb ik niet meer mijn backup om terug te gaan naar mijn iPhone zonder jailbreak. Klopt dit????

Ik wil hem graag jailbreaken maar wil even zeker weten dat ik mijn huidige iPhone (instellingen/sms en alles) ook weer terug kan zetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-08, 00:33
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Timemachine kan je iedere keer naar een andere backup
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 30-07-08, 00:36
kevinrommen kevinrommen is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik bedoel eigenlijk meer dat ik gewoon een mapje met daarin de bestanden heb. Dus met daarin de ispw waar al mijn informatie instaat.

Daarbij heb ik op dit moment tijdelijk geen Time Machine draaien vanwege een tekort aan hdd's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 12-05-11 00:22
3g at&t maakt geen backup iun itunes gogo49 iTunes 2 14-11-10 21:04
iPhone: volledige backup iphone 4 voor jailbreak Ummah Jailbreak 21 20-08-10 15:09
Volledige backup & restore (incl. SMS) wdekreij iPhone algemeen 4 18-07-09 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.