//

iphone vast na quickpwn

iphone vast na quickpwn discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja hoor,.. ik heb het gepresteerd,.. Ik had een werkende us 1st gen iphone werkens op 1.1.4 die ik wou upgraden naar de 2.0 software. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-08, 13:05
Den_Beiren Den_Beiren is offline
• iOS 8.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard iphone vast na quickpwn

Ja hoor,.. ik heb het gepresteerd,..

Ik had een werkende us 1st gen iphone werkens op 1.1.4 die ik wou upgraden naar de 2.0 software. Daardoor ben ik hier op het forum gaan rondsnuffelen, en heb ik winpwn gevonden inclusief de handleiding. De customrestorefile aangemaakt zonder problemen, in het toestel geflashed, klaar (dacht ik)

Tot mijn spijt merkte ik dat ik geen ontvangst had van mijn provider (proximus)

Nogmaals geprobeerd dus, zonder resultaat.
Andere versie firmware gepwnd, die in het toestel gestopt, en vanaf dan had ik het appeltje met ronddraaiend cirkeltje.

Verschillende custom firmwares geprobeerd (ook die van michael hier op het forum) zonder succes.

Quickpwn geprobeerd, nu heb ik een ananas als bootlogo, en iets daarna het logo van een kerel met een russisch tekstbalonnetje (denk dat dat het vervanglogo is voor restore mode)

Telkens wanneer ik nu via itunes gelijk wat van soft wil inladen krijg ik in itunes de foutmelding 1604 (toestel staat in dfu mode?) De standaard methodes om uit dfu mode te gaan (uitzetten en herstarten) gaat niet, ik kan het toestel enkel herstarten door sleep en home +/- 7-8 sec ingedrukt te houden.


Dit is een hele uitleg (waar waarschijnlijk veel details in ontbreken) maar ik hoop toch dat iemand mij hier wat verder kan helpen om mijn speeltje terug leven in te blazen,..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-08, 13:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Herstel met 2.0.2 Daarna itunes en itunes helper uitzetten en met de laatste versie van quickpwn gebruiken om te jailbreaken Daarna BootNeuter uit cydia downloaden en daarmee unlocken
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 24-08-08, 14:41
Den_Beiren Den_Beiren is offline
• iOS 8.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

bij herstellen via itunes (zoals je met een "officiele" iphone zou doen) krijg ik error 1604,..

dat zou betekenen dat hij in dfu mode staat?

zoja, hoe krijg ik hem daar dan uit?
  #4  
Oud 24-08-08, 21:05
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den_Beiren Bekijk bericht
bij herstellen via itunes (zoals je met een "officiele" iphone zou doen) krijg ik error 1604,.. dat zou betekenen dat hij in dfu mode staat?zoja, hoe krijg ik hem daar dan uit?
Misschien hier eens lezen , misschien helpt dit je verder.

Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 24-08-08, 21:17
Den_Beiren Den_Beiren is offline
• iOS 8.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

heb ik reeds gedaan,.. mùaar ipv het itunes logo + stekker krijg ik een steve jobbs achtig ventje met een tekstballon waar russisch instaat.

ik dénk dat dit een vervanglogo is voor de restore icoontjes,.. maar zelfs bij deze methode geeft itunes nog steeds err. 1604
  #6  
Oud 24-08-08, 21:56
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den_Beiren Bekijk bericht
heb ik reeds gedaan,.. mùaar ipv het itunes logo + stekker krijg ik een steve jobbs achtig ventje met een tekstballon waar russisch instaat.

ik dénk dat dit een vervanglogo is voor de restore icoontjes,.. maar zelfs bij deze methode geeft itunes nog steeds err. 1604
Ook al eens in dfu geprobeert?
  #7  
Oud 24-08-08, 22:31
Den_Beiren Den_Beiren is offline
• iOS 8.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

met dat rare logo dat er opkomt na quickpwn (en bootlogo's te vervangen) weet ik uiteraard niet welke "modus" ik juist inzit,..
  #8  
Oud 25-08-08, 23:56
Den_Beiren Den_Beiren is offline
• iOS 8.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 24
Standaard

Door een paar keer niet te slapen heb ik m'n iphone terug tot leven kunnen wekken,.. de goden zijn goedgezind

mag een slotje op
  #9  
Oud 28-08-08, 23:02
DNAxtreme DNAxtreme is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

kan je ook is vertellen wat je gedaan hebt ? ik heb het zelfde probleem nl. dus nog niet close aub..
  #10  
Oud 31-08-08, 00:24
RedHot RedHot is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik had hetzelfde probleem, firmware laden via iTunes (officieel en pwned) mislukte altijd en resulteerde in 1604 error. (zowel in DFU als Recovery mode)

Wat voor mij heeft gewerkt is downgraden naar 1.1.4 via de tutorial van iClarified:
iClarified - iPhone - How to Downgrade Your 2.0 iPhone to 1.1.4

Ik heb ook een andere computer gebruikt, maar ik weet niet of dit belangrijk is geweest. (Windows, ik werk normaal op de Mac)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33
iPhone: QuickPWN 2.2 "loopt vast" iBoss Jailbreak 14 02-02-09 00:22
iPhone 1e gen.: Quickpwn loopt vast MacGarage Unlock 7 04-01-09 15:54
iPhone: krijg iphone niet gejailbreaked - quickpwn loopt vast appie Jailbreak 4 03-11-08 06:59
shit, zit vast met quickpwn joeridewolf Archief 2 10-10-08 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.