//

Update naar 2.0.2 hopeloos misgegaan?

Update naar 2.0.2 hopeloos misgegaan? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat al een tijdje te wachten om mijn 1.1.4 2g iphone te updaten naar 2.0 en was er nu eigenlijk wel aan toe. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-08, 15:16
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard Update naar 2.0.2 hopeloos misgegaan?

Ik zat al een tijdje te wachten om mijn 1.1.4 2g iphone te updaten naar 2.0 en was er nu eigenlijk wel aan toe.

Nu heb ik met m'n stomme hoofd quickpwn gebruikt op m'n telefoon terwijl die dus alleen werkt als je al geupdate hebt. Dit resulteerde in een leuk Itunes symbooltje met kabeltje op t scherm. Ik vervolgens maar gewoon op herstellen gedrukt zodat ik alsnog de normale 2.0.2. firmware zou krijgen. Echter krijg ik nu iedere keer de 1604 error na enige tijd en de 1601 error als ik hetzelfde probeer in DFU mode.

Is hier nog iets aan te doen of kan ik beter op zoek naar een nieuwe phone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 15:25
misterroma misterroma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Lier (Belgie)
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA Bekijk bericht
Ik zat al een tijdje te wachten om mijn 1.1.4 2g iphone te updaten naar 2.0 en was er nu eigenlijk wel aan toe.

Nu heb ik met m'n stomme hoofd quickpwn gebruikt op m'n telefoon terwijl die dus alleen werkt als je al geupdate hebt. Dit resulteerde in een leuk Itunes symbooltje met kabeltje op t scherm. Ik vervolgens maar gewoon op herstellen gedrukt zodat ik alsnog de normale 2.0.2. firmware zou krijgen. Echter krijg ik nu iedere keer de 1604 error na enige tijd en de 1601 error als ik hetzelfde probeer in DFU mode.

Is hier nog iets aan te doen of kan ik beter op zoek naar een nieuwe phone?
itunes 7.5 terug downloaden en hem terug naar 1.1.4 restoren.
Michael heeft dit hier op het forum al meerdere malen gepost.
effe zoeken..
  #3  
Oud 27-08-08, 15:26
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

kijk eens met de zoekfunctie op fout 1604 of error1604
zijn meerdere topics over geschreven
__________________
at your service
  #4  
Oud 27-08-08, 15:40
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

oke, tot zover was ik nog niet gegaan omdat ik hier en daar ook lees dat downgraden naar 7.5 niet zoveel zin heeft.

Anyway, heb 7.5 om m'n laptop geinstalleerd en er staat nu iphone-firmware herstellen... Duurt allemaal wel heel lang maar dat is in ieder geval al een stap verder dan eerst. Toen hij op voorbereiden bleef hangen.
  #5  
Oud 27-08-08, 15:49
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

je kon ook winpwn draaien en zo via itunes een custom firmware (van Michael) instaleren.die staat in een van de eerste post van deze topic.
was beetje makkelijker geweest
  #6  
Oud 27-08-08, 17:09
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

inmiddels weer een stukje verder. kreeg een error 1012 bij t restoren in itunes 7.5. Vervolgens hier weer wat op gezocht. [Solution] Error 1012! Only 1012! - Hackint0sh
en zo kreeg ik de phone weer aan het werk in 1.1.4. Helaas is het nu onmogelijk om te bellen.

Probeerde ik dus met winpwn weer te upgraden naar 2.0.1 kreeg ik weer een 1604 error in itunes. Dus nu weer aant proberen 1.1.4 werkende te krijgen en dan laat ik het daar denk ik maar bij. Dan maar experimenteren op m'n Ipod
  #7  
Oud 27-08-08, 19:08
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

heb nu dus 1.1.4 weer draaien inclusief de unlock. Kan alleen nu niet meer bellen, geen gebruik van Wi-Fi en geen gebruik van bluetooth maken. Heb echter geen idee waardoor dit komt of hoe ik dit op kan lossen.

Snap nog steeds niet waarom hij niet gewoon naar 2.0 wil upgraden. Had dit ook eerst met mijn Ipod touch. Die heb ik pas later nadat ik de officiele 2.0 update had gekocht kunnen jailbreaken met quickpwn. winpwn heeft altijd al 1604 error gegeven voor beide apparaten.
  #8  
Oud 27-08-08, 19:16
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA Bekijk bericht
heb nu dus 1.1.4 weer draaien inclusief de unlock. Kan alleen nu niet meer bellen, geen gebruik van Wi-Fi en geen gebruik van bluetooth maken. Heb echter geen idee waardoor dit komt of hoe ik dit op kan lossen.

Snap nog steeds niet waarom hij niet gewoon naar 2.0 wil upgraden. Had dit ook eerst met mijn Ipod touch. Die heb ik pas later nadat ik de officiele 2.0 update had gekocht kunnen jailbreaken met quickpwn. winpwn heeft altijd al 1604 error gegeven voor beide apparaten.
Heb je geprobeert je baseband te erasen. Doe dat een keer of vier met KiPhone, kan je hier vinden KiPhone
En dan gewoon restoren met 114. Dan heb je weer een baseband die werkt maar nog niet unlocked is. Nu heb je een corrupte baseband vandaar error 1012
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #9  
Oud 27-08-08, 19:20
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

dan gaan we dat is even proberen. Alvast heel erg bedankt.
  #10  
Oud 27-08-08, 19:55
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

kan je niet via herstel de orginele versie van itunes erop zetten?
nadien je itunes 7.7 bewerken met winpwn en dan de nieuwste custom van Michael erop?
moet toch lukken? en snel gebeurt
ik van de week een iphone eerste generatie zo gedaan.
was van een amerikaan die de laatste officieele firmware erop had staan.
  #11  
Oud 27-08-08, 20:07
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

heb inmidddels na een aantal base band erases 1.1.4 weer werkend gekregen. Hoef nu alleen nog de unlock te doen. Ik hou het dan ook maar bij 1.1.4 denk ik. Liever gewoon bellen en sms'en dat moet voldoende zijn.

In ieder geval bedankt voor alle hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile hopeloos antwan Odido (T-Mobile) 10 17-05-11 22:00
iPhone: Hulp gevraagd: upgrade naar FW4.0 misgegaan Dr.Ob Jailbreak 2 30-07-10 07:51
Hopeloos. iPhone doet heeel wenig. Problemen nog niet op site tegen gekomen? glenn_lauw Archief 1 24-03-10 10:44
Hopeloos: Unlock lukt niet desonnaville Unlock [archief] 2 17-04-08 22:38
Hopeloos: nooit herkend door iTunes bvoutryve Unlock [archief] 9 12-04-08 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.