//

Help, dooie Iphone? 1 gen

Help, dooie Iphone? 1 gen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoners, Na het bijzonder langzaam worden van mijn iphone 1gen heb ik "alle instellingen gewist" in het iphone menu. Nadien gaf hij alleen het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-08, 13:55
bass bass is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard Help, dooie Iphone? 1 gen

Beste Iphoners,

Na het bijzonder langzaam worden van mijn iphone 1gen heb ik "alle instellingen gewist" in het iphone menu. Nadien gaf hij alleen het pwn logo, de ananas, weer. Nu krijg ik hem niet meer aan de praat, hij geeft alleen een batterij indicator weer die zo goed als leeg is. Volgens mij laadt hij hem ook niet op. Vescheidene pogingen gedaan om via winpwn, itunes 7.5 etc etc er terug in te komen maar of hij geeft een foutmelding of itunes doet er veeeels te lang over. Is er een manier om de iphone compleet te restoren, installeren oid??

gr & tnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-08, 14:02
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Welke error geeft hij dan? Is wat gemakkelijker voor ons
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #3  
Oud 30-08-08, 14:11
bass bass is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Welke error geeft hij dan? Is wat gemakkelijker voor ons
Meestal geeft ie geen error, eenmaal kreeg ik een 13 en die andere weet ik niet precies, ik zag hem iig niet terug in het overzicht (geloof iets van 2003)
  #4  
Oud 30-08-08, 15:45
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass Bekijk bericht
Meestal geeft ie geen error, eenmaal kreeg ik een 13 en die andere weet ik niet precies, ik zag hem iig niet terug in het overzicht (geloof iets van 2003)

Als je error 13 krijgt dan is dat waarschijnlijk omdat je iphone aan het synchroniseren en/ of backuppen is in itunes. Probeer dan het synchroniseren en/of backuppen te stoppen. Probeer daarna te updaten naar FW 2.02. Handleiding hier...
  #5  
Oud 30-08-08, 16:38
bass bass is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounce Bekijk bericht
Als je error 13 krijgt dan is dat waarschijnlijk omdat je iphone aan het synchroniseren en/ of backuppen is in itunes. Probeer dan het synchroniseren en/of backuppen te stoppen. Probeer daarna te updaten naar FW 2.02. Handleiding hier...
Het rare is, hij wil helemaal niet opstarten dus kan hij toch niet synchen of backuppen???


Weer een 2003 melding ..???

Via een ge pwnde iTunes Michaels restore teruggezet, hij doet er alleen ontzettend lang over en blijft nu staan bij Iphone op herstel voor bereiden.. duurt dit altijd zolang of moet ik het opnieuw proberen?

Laatst gewijzigd door bass; 30-08-08 om 17:51. Reden: samenvoegen
  #6  
Oud 31-08-08, 10:46
Bounce Bounce is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass Bekijk bericht
Het rare is, hij wil helemaal niet opstarten dus kan hij toch niet synchen of backuppen???


Weer een 2003 melding ..???

Via een ge pwnde iTunes Michaels restore teruggezet, hij doet er alleen ontzettend lang over en blijft nu staan bij Iphone op herstel voor bereiden.. duurt dit altijd zolang of moet ik het opnieuw proberen?

Ik denk dat je iphone in recovery mode blijft (wit scherm) i.p.v. DFU mode. Doe het volgende:

Probeer met Itunes 7.5 te restoren naar de originele FW 1.1.4. Zet vervolgens de Iphone in DFU mode en restore naar custom 2.0 ipsw. Dat zou het moeten doen..! Succes...
  #7  
Oud 31-08-08, 15:26
bass bass is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Gelukkig na een aantal pogingen de telefoon kunnen restoren. TNX allemaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 1 gen Blacksnake Unlock 1 28-03-11 10:03
iPhone 1ste gen FW 1.1.4 joris3392 Archief 1 04-03-10 19:28
Software: Navigatie op de 1e gen. iPhone ropri iPhone Navigatie 21 21-09-09 22:03
iphone 1e gen. 16 gb problemen Mukadder Wi-Fi 1 17-10-08 14:54
Conclusie na 3 weken 1ste gen of 2de gen? schulo Archief 1 01-08-08 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.