//

krijg iphone niet gejailbreaked - quickpwn loopt vast

krijg iphone niet gejailbreaked - quickpwn loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, na verscheidende malen getracht te hebben mijn legale iphone 3G (t-mobile) te jailbreaken, kom ik hier toch maar om wat hulp vragen. het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-08, 14:41
appie appie is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard krijg iphone niet gejailbreaked - quickpwn loopt vast

Hallo mensen,

na verscheidende malen getracht te hebben mijn legale iphone 3G (t-mobile) te jailbreaken, kom ik hier toch maar om wat hulp vragen.

het jailbreaken met quickpwn lukt mij namelijk steeds maar niet: iedere keer kom ik niet verder in het proces waar quickpwn op het scherm aangeeft: ''waiting for your iphone to connect in recovery mode''.

naar mijn weten is de gebruikte firmware versie goed. ook staat .net framework netjes op mijn winxp machine en draaien er geen apple gerelateerde processen.

ik heb ergens gelezen dat wanneer dit probleem voorkomt, dat je de iphone kunt unpluggen, dan de iphone resetten, itunes opstarten en vervolgens weer via quickpwn verder moet kunnen. dit bleek echter ook niet succesvol.

iemand hier die misschien wat tips heeft? alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-08, 14:43
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik heb hem gisteren ook gejaibreaked en je moet zelf ook wat handelingen uitvoeren. Zoals de homeknop 5 seconden ingedrukt houden en daarna ook de powerknop etc...gewoon goed lezen wat er staat!!
  #3  
Oud 31-10-08, 14:49
appie appie is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

begrijp het hele proces van het in dfu mode zetten etc wel hoor, heb me eigen goed ingelezen voor ik aan het jailbreaken ben begonnen (vind ik ook wel een vereiste voordat ik hier vragen ga stellen).

naar mijn weten kun je echter pas beginnen met de combinatie van knoppen indrukken teneinde de iphone in dfu mode te gooien, wanneer quickpwn hierom vraagt, dwz: wanneer hij dus de tweede stap heeft bereikt en dit ook aangeeft op het scherm. en daar zit juist het probleem: die 2e stap bereikt quickpwn niet...

niettemin bdankt voor je reactie
  #4  
Oud 03-11-08, 03:55
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

installeer quickpwn eens opnieuw maar dwnl van andere server ofzo ?
  #5  
Oud 03-11-08, 06:59
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Je kunt je iPhone ook handmatig in DFU zetten.
__________________
Hulp nodig bij je iPhone en geen tijd? Check iFoneguide.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Krijg mijn iPhone 3G fw 4.1 niet gejailbreaked? Blauwoogje Jailbreak 2 17-11-10 20:38
iPhone: krijg mijn iphone 4 ios 4.0.1 niet gejailbreaked bassment Jailbreak 1 21-08-10 18:40
iPhone 1e gen.: Quickpwn loopt vast MacGarage Unlock 7 04-01-09 15:54
hij loopt vast en ik krijg hem niet op gestard kees lam Archief 8 15-11-08 19:29
Krijg m'n Iphone 1.1.2 3B48b niet gejailbreaked u2crow Unlock [archief] 8 31-12-07 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.